up!

ja, synd bobo. har ni några andra lägenheter i torshälla? du kan fixa en åt oss ;) fett billig.
eh..

nu har jag kommit hem. det var jättekul att träffa cilla & Y. vi var ute o promenerade, sen var vi här en stund och så dog min rygg så då gick vi ut igen.
:P

har verkligen skitont. inte så kul. jag hoppas att det går över snart. jag hade ju planerat att städa nu på eftermiddagen men det känner man ju inte för när det känns som att ryggen ska gå hem :(

jag ska iaf hämta paket på posten idag. m´m´m
jag o fredo har beställt en liten present åt mig. hihi

nu ska jag äta <3 eh..

btw!!! fick ju en baby led zeppelin-tröja av cilla. så himla fin!! blev fett glad <3
ska bli kul att visa den för fredo när han kommer hem.
cool min unge kommer bli! :D

Kommentarer
Postat av: sweedy

haniki, jag hittade en sida där du kanske vill läsa om förlossnings rädsla, verkar rätt bra (: när jag blir gravid kommer inte jag heller vilja föda :( http://www.9manader.nu/foraldrar/mamma/forlkanslo/forlredsla

Postat av: sweedy (IGEN)

fast jag antar att du nog har läst om sånt redan, men tänkte att du kanske vill läsa mer q:

2007-10-23 @ 23:40:31
URL: http://sashapr.blogg.se
Postat av: Bo Borkason

Nää, vi har inga lägenheter alls i Torsis. /:

2007-10-24 @ 08:32:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback