vacuum

nu har jag skurat badrummet + dammsugit.
kul om jag måste önska mig en dammsugare i julklapp.
den fredrik har är verkligen helt sämst. den suger fett dåligt, och är osmidig som ett djur så det tar typ dubbelt så lång tid att dammsuga lägenheten än vad det borde ta. + att sladden är typ 1m kort.
><
måste moppa golven också, för det är kladdigt efter en massa alko som folk spillt <3
men det får jag ta mellan tvättningarna. ska göra det idag också.
men jag får skjuta på det 20min för jag måste se BFF <3
får väl skäll när jag kommer hem. jag kan slå vad.

ska gå till köket nu. ska plocka lite med disken, hinner inte diska så mkt för jag ska laga mat också.
det är lite stört med mat.
jag har inte blivit sugen på något särskillt. förutom godis och sånt skit :/ och jag tycker mer om lakrits än vad jag gjorde förr. men däremot så har jag blivit avsugen på saker. eh
typ kött. bara kött nivet. som när man äter typ klyftpotatis, nån sås och nån köttbit. sånt kunde jag bli fett sugen på förut. typ bara fläskfilé kunde jag äta <3 men inte nu längre. inte ett dugg sugen på den där köttbiten :S
och tomatsåser mår jag illa efter jag har ätit, har jag märkt.
därför blir det köttbullar och makaroner idag, igen. men det är fett gott + att det går fort.
så får fredrik äta sin mat nån dag igen ^^

aja, dags att speeda på igen.
tjena!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback