vem tar hand om hösten?

förbannat vacker är vad den är, hösten alltså.
hämtade kenzo efter jag skjutsat papi till stationen imorse, han ska till island. hoppas det går bra o så.
tog iaf en promenad. det var fint :)
hämtade en jacka hemifrån också. har ju ingen som passar längre :(
men den här får väl duga några veckor iaf. fast den är fett kort. inte så whönt.

har ringt BM nu. ska bli uppringd snart.
jag trodde numret skulle gå direkt till hon som jag har, men icke då.
hoppas det är hon som ringer upp. annars kommer jag bli nervös.
fast jag är ändå. hoppas att det inte blir några problem att byta tid.
vill gå i typ v. 17 eller 18.  man vet ju aldrig...
hoppas den är frisk <3

6 dagar kvar tills jag är relativt säker på att det blir en bäbis. ännu säkrare kommer jag bli efter UL, så jag hoppas att det blir snart.

det var förresten fett kul i badhuset igår. vi bråkade inget mer heller, det var skönt.
hoppas att vi inte bråkar idag heller.
ska försöka vara en duktig brud. men jag måste faktiskt se barnen från frostmofjällen 12.40
har inte sett den sen jag var liten ju! <3

nähä. man hinner väl skura badrummet lite innan de ringer upp.
tjarå

2:
nej, det hann jag inte.
det var en snäll dam som ringde upp och det var inga problem med att boka om.
hon förstod inte riktigt hur AK hade tänkt. haha
nu ska jag på ultraljud på soppis födelsedag istället ^^ 26/11. woho! :D:D

men NU måste jag clen it. hejpa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback