you know where to find me

hallå där!
fredo kom ju med blommor till mig igår.. aww
jag sa ju att det skulle bli så! haha
vi bråkade faktiskt ingenting igår. jätteskönt.
fast jag var ändå inte happy för jag hade ont i huvet och en massa växtvärk :/ men det är bättre idag. eller, huvudvärk har jag fortfarande. blir nog alve idag.

ska på kalas idag med. hos morfar.
var på kalas igår också. tror att adrian blev glad för våran present :)
ett spel som hette spökis. vet inte alls vad det är för spel, hoppas det inte var för svårt bara.

fredrik sjunger i duschen. haha
det är fett irriterande.
jag hatar folk som sjunger utan att man har bett dem.
"men håll käften!!!! ><"
är den här glada <3 haha
han håller ändå inte käften.
"suicide is painless" mogen. haha
han kan väl ta självmord då.
bara han slutar sjunga, jag börjar snart gråta ><
så. nu sa jag till honom.
nu lär han vara fett sur, haha
men silence <3

well, well.
får väl ta o laga mat snart. vet inte vad det kan bli.
jag känner att jag skulle kunna äta ris. och nån sås.
den där kycklinggrytan som mami gjorde förut <3
kan inte äta nåt tungt.
jag känner mig som en på ärsta. ett barn, han kunde bara äta vissa maträtter.
åt samma sak varje dag. O_o kul.
jag hoppas att jag får tillbaks aptiten snart.
har iaf förberett mig på smörgåstårta så det är jag sugen på idag. woho!
haha, fattie <3
längtar tills min kid är ute så jag kan börja med vv igen.
jag vill vara en pigg mami.

tänk om det är en pojke? jag lär ju bli fett besviken då. haha
nädå, klart man är glad vad det än blir.
men jag har fan inget namn åt den. jag har ingen aning! jag har bara ett, men ingen annan gillar det.
får ju inga förslag heller.
och så har vi redan så många killar i familjen.
hm, hm. ändå spännande. hoppas att man får reda på vad det är på ultraljudet :)
hoppas allt är bra med den. är nervös som fan.
sen så vill jag fortfarande inte föda. tycker det är fett äckligt :( med navelsträngar o grejer. usch.
det är verkligen helt sjukt.
är det okej att tycka såhär eller? :( hoppas det går över. känns som om ingen tar en på allvar anyway.
kul att spricka o skita ner sig. det är inte ens friskt.
jävla eva som åt det där äpplet...
:(

jaja. ska väl pack it lite nu. ikväll sover jag inte hemma iaf. fredo ska ändå supa. han blir så otrevlig då så jag vill inte träffa honom :P pallar inte lukten heller. och inte att somna ensam här. känner mig inte riktigt hemma än..
hoppas kerdiz eller hurdiz vill sova med mig <3 ska ta med mig flodis och isbjörnen iaf.
har fortfarande inget namn till isbjörnen.
vad har hänt med min namnförmåga? alla mina gosedjur har namn faktiskt. vissa är väl inte så fantasifulla kanske, men ändå.
:)
barn.

HEJDÅE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback