YOU´RE tomorrow nights dinner!

haha <3
eh..

men hej!
har jobbat hela dan idag. blev inringd imorse.
det har väl gått bra. haft fett jobbiga ungar. haha
men, men.
får se om man får jobba imorrn med. ska till tandläkaren kl.8
tur att man fick sms, annars hade jag missat den :O
jobbigt att gå upp fett tidigt.
typ.. halv sju? MMHHH
ska sova när jag kommer hem om jag inte måste jobba <3

idag har det faktiskt varit en ganska gosig dag, sen jag kom hem :) inget bråk eller nånting.
hoppas att det kan vara såhär jämt <3

imorgon förresten, då ska jag till västerås o gå på golden sixties :D:D:D:D äntligen.
var ju sju år sen vi beställde biljetter.
animals, tremeloes & herman hermits <3 hoppas det blir lika bra som sist.
fast nu kan man inte vara dyngis och dansa. hehe

1. Hur ofta tvättar du duschdraperiet?
ha aldrig gjort. men fredrik har gjort en gång vad jag vet.

2. Håller du med om att morgonrocken är ett av de mest nödvändiga plaggen?
ja faktiskt ^^ det är fult, men skönt som fan <3 jag går runt i morgonrock hela mornarna.

3. Vilket är ditt favoritöl?
carlsberg svart guld

4. Är du rädd för möss?
nej

5. Vilken hårfärg/ögonfärg skulle du vilja ha om du fick välja?
skulle vilja ha calles hårfärg :)

6. Känner du NÅGON som tycker om brysselkål?
jag vet inte. men det gör jag säkert

7. Brukar du sova middag?
nej, men det händer

8. Har du glasögon?
lätt

9. Har du körkort?
lätt

10. Äter du nyttig mat?


11. Har du några syskon?
ja

12. Kan du vifta på öronen?
nej, men vicka ^^

13. När handlade du en BH sist?
sjuttio år sen. snart dags igen! :(

14. Kaffe eller te?
kaffe

15. Vilken sport tittar du helst på på TV förutom hästsport?
vadå förutom hästsport? måste man kolla på hästsport eller? eller får man inte?
friidrott då

16. Har du någonsin haft en lila väska?
hm.. tror inte

17. Har du snickrat något nån gång?
ja

18. Kokar du egen sylt?
nej

19. Brukar du ha målade naglar?
sällan

20. Staden eller skogen en ledig dag?
ja

---------------

1: Senaste personen du skickade sms till?
fredo

2: Senaste personen du fick sms av?
tandläkaren...

3: Senaste personen som du ringde till?
vet inte. fredo tror jag

4: Senaste personen som ringde dig?
margareta från djurgårn ^^

5: Senaste personen som fick dig att skratta?
homer. om han räknas?

6: Senaste personen som såg dig gråta?
fredo

7: Senaste personen som du pussade?
fredo

8: Senaste personen som du hånglade med?
fredo

9: Senaste personen som du hörde sjunga?
fredo :/

10: Senaste personen som fick dig arg?
fredo. haha

11: Senaste personen som trampade på din fot?
I dunno

12: Senaste mat du åt?
ris & kycklinggryta med dragon

13: Senaste ordet du sa?
vad är det? okej, "det" var det sista ordet.

14: Senaste filmen du såg?
pippi på rymmen ^^

15: Senaste du uppskattade mest?
O_o jag blev glad när fredo åkte o köpte choklad åt mig. haha, cravings <3

16: Senaste låten du lyssnade på?
längesen jag lyssnade på nån låt. det var nog nåt med paul potts. nån hade laddat ner hans skiva på vår dator. haha, tacktack!

17: Senaste mest spelade låt?
pappa

18: Senaste tanken var om?
din mamma

19: Senaste förälskelsen var med?
fredo

20: Senaste festen?
den hos oss. hahah

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback