babyloves

det var trevligt i fredags. lite öl och musik med pappa o tomas :)
igår var jag trött som fan. mamma o pappa var här o hjälpte till med kidsen, det var skönt.
brb, ska försöka lägga elvis..
så, nu gick det nog bra tror jag.
får se om vi hinner äta innan de ska äta nästa gång..
haha, har precis gjort mig iordning. klockan är halv sex.. :S
men vi tog igen lite sömn idag, det har varit skönt.

imorgon kommer maj-lis hit. en sköterska från sjukan. vi är ju på sk. tidig hemgång.
då ska vi klaga på saturationsmätaren. vi MÅSTE fan få en annan. vi har ju knappt nån aning om hur han ligger till, den funkar ju typ aldrig :/ irriterande x 7.
att dom skriker och härjar, gör mig inte så mkt. det är det där jävla pipandet som man blir galen på.

ah well.. vi får väl se. får väl antagligen dras med den där jäveln eftersom de är så snåla och inte lånar ut de bra  mätarna som de har där uppe. så jävla stört. man borde ju få bra grejer när man åker hem.
men, men. den som lever får se.

krille kommer imorrn också, kul!
och på onsdag kommer alice & hanna :) ska bli kul att visa upp de nya kusinerna för alice :)

dom där erik & mackan är inte så himla roliga tycker jag.. men, men.

gud vad hungrig jag är >< har inte ätit nåt än.smart
längtar tills vi får hem vagnen så man kan gå ut o gå och göra saker.
så tråkigt att bara sitta inne hela dagarna.

nä, jag har väl inget att skriva egentligen.. ska kika runt lite här medan man hinner.

btw så känner jag på mig att cillas unge kommer komma närsomhelst. är så himla nyfiken!!

hej!

2:
åh, läste ju precis hennes blogg. hon lär ju ligga o klämma ut ungen nu om hon inte redan har gjort det!
fan vad ballt.
men jag är glad att jag inte behövde klämma ut nån 3kgsklump. nog för att det hade varit lite coolt att känna den där spännande förväntan och allt.. känner mig fortfarande inte riktigt medlem i mamma-klanen.
men, men.. det är svårt att förklara.
jag blir avundsjuk iaf. även fast jag har två små ljuvliga bebisar hos mig <3 men jag fick aldrig känna den där överväldigande känslan av att bli mamma. jag fick planera begravning och dop samtidigt.

fan vad fredrik ska vara långsam då. jag vill ju ha mat! ><
aja, ska väl gå o diska nappflaskor anyhow.
hej!

Kommentarer
Postat av: Emelie

Lykke kom ju kl 10 i morse! :D Om du inte visste. ^^

2008-04-27 @ 19:56:55
Postat av: Jessica

har ny blogg:

hishkaka.blogg.se

2008-04-29 @ 11:18:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback