fetma

nu har jag varit och satt i min p-stav. ej kul.
det gör ont nu :( jag som tänkte skruva ihop den andra spjälsängen.
får se vad som händer.
är iaf hemma och tvättar en sväng igen..
o så.

jag är nöjd med sovrummet, den tapeten som jag var mest osäker på, blev finast.
köpte lite gardiner igår. till sovrummet och vardagsrummet. kan bli trevligt. jag är inge bra på gardiner.
får ta med min mamma nån dag, har ju fortfarande lite presentkort kvar.

men skit. jag mår helt sämst.
MEN JAG ÄR JU FET SÅ DET ÄR VÄL INTE SÅ KONSTIGT! :D
går o lägger mig en stund. sovit fyra timmar inatt.
blev väckt fem imorse, för albin härjade. så en sköterska tyckte att jag skulle komma. mamma är viktigast.
förstår inte varför hon inte sa till fredrik, eller alltså, oss båda. fett taskigt mot fredrik.
vi gör ju lika mkt. jag ger dem ju inte min mat längre så nu är vi lika. men fortfarande så tjatar alla om hur viktig jag är, och det är väl kul på ett sätt men jag skulle bli ledsen om jag var pappa.
fast fredrik bryr sig säkert inte. skönt för honom att slippa ;P

men hejdå

Kommentarer
Postat av: Mizuki

Gör det så ont att få p-stav insatt? Vad läskigt! :s
Hoppas att det går över snart.

Den där attityden de har till pappor är rätt skrämmande.. Typ "visst, du är också helt ok lilla papsen, men mamma är ju alltid bäst". :s

Postat av: Hanna

Det är bedrövligt att pappan ses som sekundär förälder. När Alice var nyfödd på bb skötte kristoffer det mesta första dagarna (pga mina snittsmärtor) men ändå var det en sköterska som frågade om han varit barnvakt när jag varit och duschat. :((

Vilka underbar bebisaR! Det var så roligt att se filmerna på era småttningar. Vilken skilland att se dom i rörelse och inte på stillbild för då såg de bara så yttepytte små ut. I rörelse såg de ut som (förlåt uttrycket) riktigta bebisaR! Och nu har de ju blivit så himla mycket större. Så fint att se dom ligga brevid varandra! Men det funkar kanske för prematurbarn som för barn i magen att de har sista månaden för att tjocka till sig?

Det finns så jättemycket fina bebiskläder i affärerna nu. Är det någon speciell storlek ni behöver?

/Hanna

2008-04-04 @ 17:47:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback