ge mig en öl

idag ska jag dricka öl med min pappa <3
dricker iofs redan öl, men jag ska träffa papi sen. det ska bli lajbans. har ju för fan inte festat ihop sen i somras typ!

det går bra med kidsen. fast albin saturationsmätare(?) är från helvetet. så jävla irriterande. helt sämst.
den är för liten för hans fot, men det finns visst ingen annan vi kan få. de får ju inte låna ut dem som de har på avdelningen. så jävla dåligt.
så nu piper den typ hela tiden, fast det inte är nåt. GAAH
hoppas han blir av med den snart.

ljuvligt väder ute också <3
ölväder.
fredrik är hemma med ungarna ikväll. han ska ut imorrn så då är det min tur.

btw, så ska jag leka med svante T och pjorran nån dag :D:D:D vilka är på?

hej!

Kommentarer
Postat av: Soha

Hoppas du får en trevlig kväll :)

Postat av: Storebror

Skål!

2008-04-25 @ 19:08:30
URL: http://theblacklodge.org/blog
Postat av: Louisejansson

HA SÅ JÄVLA TREVLIGT HANNA:p kul att du får gå ut o
dricka öl nu

Kram Louise

2008-04-25 @ 21:25:49
URL: http://janssonlouise.blogg.se
Postat av: Pin

Jag är fett på. Värsta kul ju :D

2008-04-27 @ 19:26:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback