hej gubbar

hallå.
nu försöker vi, än en gång, att göra klart här hemma. hoppas det går bättre idag.

annars så, kan jag väl berätta att elvis nu är utan syrgas och andas helt på egen hand :) [email protected]!
de har börjat hänga i vårat rum, det är mysigt. vi ska ta hand om dem på heltid nu. väntar bara på att albin också ska bli av med syrgasen, sen är det väl dags att få komma hem :)
jag hoppas att det blir snart. för jag vill ha lagad mat.
är SÅ trött på snabbmat, mår fysiskt dåligt varje gång vi äter det. vilket är typ.. varje dag.
kul att det finns nånstans att laga mat liksom.
men, men!
annars så är vi trötta. men det hör väl till.
de är iaf söta som svin, mina små bebbar <3

skulle behöva nya skor. mina läcker.. kanske hittar några andra iofs.
en jacka behöver jag också.
men det är roligare att köpa bebisgrejer :) och de är viktigast.

men hejdå

Kommentarer
Postat av: Lollzan

Duktiga dom är =) Jag längtar tills ni kommer hem så skynda på!! Puss på er

2008-04-09 @ 18:18:10
Postat av: Mizuki

Usch ja, snabbmat är ingen höjdare.. Förstår att du längtar efter riktig, hemlagad mat. Det verkar närma sig med stormsteg iallafall! :D
Är så glad att höra om alla framsteg! Hoppas på att se dig ute på barnvagnspromenad snart.

Postat av: bili

Fan va skönt att "höra". Eh. Glad jag blir när det går framåt! :D PUSS!

2008-04-09 @ 21:06:57
Postat av: Pin

Asbra Haniki! :D :D
Snart kommer dom få komma hem ska du se, fast du inte trodde det :p
Sen kan ni leva helt gosigt som en svenssonfamilj d:
:*:*

2008-04-10 @ 15:54:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback