hem ljuva hem

hej. är hemma i säby en sväng för att tvätta.
de har renoverat klart nu, det blev bra faktiskt! fortfarande bitter över hallen dock.. men, men!
vi ska väl börja ställa iordning lite smått nu, medan maskinen går.
skruva spjälsängar ska jag göra <3 I´m dying for it!
bädda iordning lite smått.

igår var min mami världens snällaste mami som beställde barbapappa-sängkläder åt oss <3
eller, jag beställde, hon betalar <3 det kommer bli babyfint!!
barbaskön (tack bobo) rullar runt i tvättmaskinen just nu, så han får väl bli först kanske. har ju bara ett av det.
men det gör inget eftersom de ska dela säng nu i början, och sova i vårt sovrum.
sötnötarna.
imorse åt elvis hela sitt mål (45ml) med nappflaska. KUNG!
:D de är så duktiga på att nappa.
de har dragit ner på syrgasen också, hoppas vi blir av med den snart. vill bära runt på dem ju. jämt!
vi fick t.o.m bada dem imorse, för första gången. det var roligt. de blev söta i håret då.
annars så tvättar vi ju bara med tvättlapp. så himla boring :/

men iaf. nu ska jag börja fixa lite, annars kanske jag får skäll.
hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback