I had a root beer, I had a coke

had? ärligt?
aja.

HEJ PÅ ER!

vi har ju flyttat in på sjukhuset nu. så nu är vi nästan föräldrar på heltid.

vi får fortfarande sova på nätterna. men jävligt segt att gå upp kl.6

hur fan ska jag klara det här? hehe

anyhow. allt går finemang med pojkarna. de är roliga.

idag blev de av med vattensängen. deras värmemadrasser alltså. duktigt!

nu väntar vi bara på att de ska bli av med syrgasen, sen blir det party! och förmodlingen hemgång ^^

men, det får ta den tid det tar. inte alltför länge iaf.

är så kul med alla mammor som pratar om hur "trötta de är på att vara där" "vi har faktiskt varit här i 2 veckor nu"

OOOJ VAD MYCKET!
jag skulle bli glad om de sa till oss att vi hade två veckor KVAR.
tjena har varit där i 3 månader snart >< fast, vi var ju 10 dagar i uppsala också. eller 11 t.o.m
men om nån är trött på skiten så är det väl vi!
apor.
alla får fan åka hem innan oss.
tror aldrig vi kommer hem egentligen. men man kan hoppas.

är hos mami o papi nu. tänkte sno lite mat av dem. är ju dåligt trött på frysmat och sånt. fyfan.
om nån vill göra matlådor till oss, så får man. haha

har ingen bensin heller, och kan inte tanka volvon så jag vet inte hur jag ska komma tillbaka. får nån soppatorsk..
kanske kan ta golfen, vi måste ju ändå till torshälla imorrn så då kan vi byta och tanka då.
hm..

annars då? vi hoppas på att renoveringen är klar till helgen så vi kan göra iordning lite.
målaren hade dragit ur kontakten till frysen och glömt att sätta in den igen så allt blev förstört, tack för den!
men vi får ersättning iaf. antingen pengar eller avdrag på hyran. själv skulle jag vilja ha tapetserat i hallen.

vi tar verkligen allt på en gång. jag hoppas att det blir någorlunda lugnt och skönt när vi kommer hem sen.
då är vi iaf samlade.
min lilla familj. family four.
jag fick hålla både albin & elvis idag, det var mysigt :)

men nu ska jag äta.

kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback