lite skit

vem ringde dig senast?: mattias
Vad har du för bh på dig just nu?: en vitaktig. rätt ful, men den håller tuttarna på plats!
vad har du för trosor på dej just nu?: svarta
vad står det i ditt sjätte sms och vem är det ifrån?: oj, har inte raderat på länge.. men det står: Ja, helt otroligt! faster ska nog shoppa lite på lördag innan hon börjar jobba :-) vad behövs? bodysar, byxor, filtar? från camilla.
vad brukar folk få för intryck av dig : jag vet inte.
har du någon gång klätt dig horigt?: ja
har folk kallat dig slampa?: ja
har du kallat någon för slampa?: säkert
har du slått någon riktig hårt?: slått?!? nej, men slagit. tja.. nej, inte med all min vrede.
använder du parfym?: nej, jag har bebisar. men annars så..
vilken kroppsdel brukar du få mest komplimanger för?: ingen.
vilka slags killar faller du för ?: manliga
vad kollar du på först hos en kille? helheten
vill du ut och festa nu?: näe
vad är klockan? 18.29
vilken färg har din mobil? svart o silver
vad ska du göra nu?: ska väl åka tillbaka hem till sjukhuset..
är du social?: beror på hur säker jag känner mig
känner du att du orkar en fråga till?: kör på!
vad tänker du när du vaknar?: orkar inte, vill sova mer.
kan du gå utan smink ?: jag gör typ alltid det. jag är ful.

har ju fått min gåva nu också ><
det betyder att jag måste paya 100:- för att hämta ut min p-stav, ringa till nån jävel och be den sätta i den och sen sätta i den.eh
in menar jag.
fan, pallar inte. men jag vill ju ha den. orkar bara inte ringa en massa samtal.
well, well!
hoppas den funkar bra, annars blir jag tjur.

nähä.. om man skulle ta och åka tillbaka nu då. skit också.

Kommentarer
Postat av: jennie

hoppas du inte blöder i 4 mån som jag gjorde. ej kul!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback