mårten gås

tjena.
är hemma o tvättar lite. vi har slut på kläder.

kan ju berätta att elvis nu är helt fri från alla grejer. sonderna plockades bort för ett par dagar sen. för de äter så duktigt ur nappflaska :) så nu är han en helt vanlig bebis.
albin har fortfarande syrgas kvar så de vill inte släppa hem oss förrän de är fullgångna (fredag nästa vecka!) så vi hoppas att vi får komma hem då... håll tummarna!
annars så..
man är trött som ett svin. blir ju inte så mkt sömn kan jag säga. och att man dessutom måste lyssna på fredriks gnäll dagarna i ända gör inte saken bättre.
jag hatar karlar.
man tycker väl att jag skulle ha all anledning till att bryta ihop. det här året har börjat skitdåligt på alla sätt och vis, men jag försöker fortfarande vara positiv. för det hjälper inte att man gnäller och är negativ hela tiden.
men jag börjar bli det, för fredrik smittar av sig och jag blir så himla arg på honom för att han gör mig till något som jag inte vill vara. ibland vill jag bara vara själv.
hellre själv och lycklig än 2 och olycklig. men det går ju inte.
piss.

sen så har ju bilen gått sönder också. katalysatorn är visst borta. haha
och vi fattar inte hur det har kunnat hända. enda förklaringen vi har är att nån har mixtrat med den medan den stått parkerad vid sjukhuset. det har varit massa vandalisering på bilar där.
så.. 7 papp för att fixa biljäveln. 7 papp som vi inte har..
men det känns bra! ingen idé att gräva ner sig för det.
men jag är ju "naiv som tror att allt kommer lösa sig"
är väl bäst att jag också blir negativ, så kan vi bli ett såntdär gammalt bittert par tillsammans. jippie.
skitsamma.
jag kan ju glömma att köpa ny jacka iaf. tur att det är sommar snart. bara för det så blir det väl en skitsommar.

haha
vi var ner på stan en sväng igår, köpte lite grejs på barnens hus. nappflaskor osv.
sen skulle jag kolla på jacka åt mig själv.. slutade med att jag köpte kläder åt grabbarna istället.
hejdå hanna, hej white trash-morsan. :/

shit the same. det går väl bra, om ni frågar mig. åt helvete, om ni frågar fredrik.
håll tummarna för att vi får komma hem om en vecka. ni lär inte höra av mig innan dess.
chiao!

Kommentarer
Postat av: Mizuki

Jag håller tummarna stenhårt! :D


Och blä för gnälliga karlar.. Har det likadant här när det blir tufft, jag kämpar på med ett leende och N gnäller och tjurar.. det är lätt att hålla humöret uppe då. :s

Trist med bilen! Att människor alltid ska förstöra..
Vill du ha en jacka i baby-present kanske? :) Har inte hunnit fixa någon åt dig än, så det är bara att hojta till isf. :)

Postat av: Emelie

Hoppas verkligen ni får komma hem snart! Då kanske Fredrik blir lite lugnare och gladare. Det är jobbigt att bo på sjukhus. ):
KUL att grabbarna är friska och krya nu iallafall! :D Längtar tills man får heja på dom! :D

KRAM

2008-04-16 @ 16:11:12
Postat av: Nettan

Kul att det snart är dax för hemgång, väntar med glädje på besök. Du vet väl att det finns fonder man kan söka, kika på nätet. Du kanske kan prova Fredrik Lindströms Minne, www.flminne.se, där kan du skriva ut ansökningsblankett. Kramar i massor.

2008-04-16 @ 18:20:48
Postat av: Sandra

You go Hanna! (:
Puss från Sweedy.

2008-04-16 @ 21:37:18
URL: http://sashapr.blogg.se
Postat av: Bili

Gnälliga karlar suger. Jag vet hur det är... Tänker på dig och jag finns om det är något. PUSS!

2008-04-17 @ 12:01:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback