mother´s little helper

har fått så mkt sömn inatt <3 skönt med två.

idag var lollo och helena och hälsade på en sväng, det var roligt!
skönt med lite sällis.

mamma är stressad för att vi kommer hem om en vecka. säger att hon måste fixa en massa grejer.
som om det är hon som får hem dom :P söt. men hon ska vara barnvakt säger hon.
visst, säger jag. jag sover gärna ett par timmar. sen vill jag ha tillbaka dem, gosiga.

har hämtat bilen också. det var visst nån som skurit loss katalysatorn. haha
ba tack <3 fem laxar blev det iaf. det var en del fel som han inte hann kolla på. men nu kan man ju köra med den igen iaf.
well, well.

jag vill att våran vagn ska komma. de är ju inte snabba direkt.
jag kommer fan aldrig få gå på vagnpromenad med mina bejbs :(

haha, nu sa mamma att hon måste baka bullar o lägga i våran frys tills vi kommer hem.
så vi har nåt att bjuda på när alla kommer. hehe
så nu vet ni vad ni har att vänta er!
fast alla får inte komma på en gång. och man får inte vara förkyld eller så.

nä, nu... hejdå

Kommentarer
Postat av: Mizuki

Haha, vad söt din mamma är då! :D

Man att ni inte fått vagnen än! Vilka seghuven.. Du får be dina föräldrar (eller någon annan som har tid) att ringa och tjata på dem!

Postat av: Bili

Åh! Jag längtar så himla mycket tills jag får träffa er. Och dig! Saknar dig som faen! Puss!

2008-04-18 @ 13:00:47
Postat av: Jessica

du skulle haft en erik, han kan ALLT om allt, helt sjukt. Han hade nog kunnat fixa det där billigare :o

2008-04-19 @ 14:08:24
URL: http://hishka.blogg.se
Postat av: jess

jag tittade nu vad en katalysator kostade på biltema, typ 1000 kr visst :s Erik hade nog gjort jobbet för typ 1500-2000 kr, fan vad synd att man inte visste :/

2008-04-19 @ 14:11:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback