twins

det är nåt fantastiskt ändå.
dubbelt så roligt, och dubbelt så jobbigt. med dubbelt så mkt kärlek.

jag tror de gillar varann ändå.
haha, det bästa är ju när elvis vägrar ligga i sängen, och albin blir skitarg när elvis inte ligger där.
de gillar inte att vara ensamma. skönt att de har varandra ändå.

igår var vi hos mina föräldrar en sväng. skönt att komma ut ur lägenheten.
hoppas verkligen att vagnen kommer imorrn, annars vet jag inte vad jag gör!

nu fick vi en syrgasleverans här också.. trevligt.
vi fick en ny saturationsmätare igår också btw, den funkar <3<3 inget mer pipande. så himla skönt!

idag kommer fredriks syster hit och hälsar på.
wish att man kunde vara ute idag. jag vill! men nädå. vi har ju ingen vagnskit. skit också.

vad trött jag är. känns som om man är vaken hela nätterna. man hinner bara somna om innan de ska ha mat igen.
jag längtar tills de blir lite större. tills de fattar mer. så man får lite mer kontakt.
visst är det gosigt nu med, men det vet ju inte dom. hehe

nä, nu ska jag göra mig iordning innan fredrik blir galen på mig.
fast han hinner väl städa själv iaf. så får man höra det sen.
"jag har faktiskt städat idag"

hejdå

Kommentarer
Postat av: Lollzan

Du har helt underbara barn Hanna!!
Tycker om er massor =)

2008-04-29 @ 12:54:55
Postat av: Nettan

Åh jag längtar såååå mycket efter att få träffa er. Kramar Nettan

2008-04-29 @ 17:28:15
Postat av: Pin

Jag vill träffa dina små kids någon dag & dig med såklart (:

2008-04-29 @ 18:27:07
Postat av: Elena

Jag vill också träffa er!
Kul att ni är hemma nu. :*

Postat av: Sandra

Ååh, kuul (:
Men nu jobbar jag ganska mycket, men jag hör av mig (:
*: *:

2008-04-29 @ 20:54:47
URL: http://sashapr.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback