vad tjuter du för?

lidl.
jag är inte så happy så jag pallar inte skriva så mkt,

kul med så mkt kommentarer!
svårt att svara personligen på alla men jag kan köra lite svar på måfå såhär.

yes, elvis är fett lik mig (men söt ändå) fast mormor tyckte han såg ut som en höglund igår O_o men hon har fel. hehe
de växer så det knakar, men de lär inte ha växt ur strl 56 än på ett tag :)
och jaa, det finns så himla mkt fina kläder överallt! jag blir helt galen i det här unisex-modet. jag vill köpa allt jag ser. fast det går ju inte :(
fick en slant av mormor att köpa antingen jacka till mig själv, eller nåt åt ungarna för. jag tvivlar på att det kommer bli en jacka åt mig själv.. men jag borde ju..
aja!

vi längtar hem nu. iaf jag. albin får säkert åka hem med syrgas men jag bryr mig inte.
är så trött på det där stället nu. jag vill ha frisk luft och människor runt mig.
fast visst, det är många som vi kommer att sakna. en del sköterskor har ju varit toppen :)
och vissa andra... inte lika toppen :/
men som sagt, vi får väl hoppas på fredag!

nu ska jag gå och få lite skäll av fredrik för att jag satt här istället för att hjälpa till att hänga tvätt ><
hejdå

Kommentarer
Postat av: jess

jaa, men säg till nästa gång så kan jag kolla om erik har tid ;p Han kööper liksom skrotbilar som inte ens funkar, som han får igång när han har pillat lite med den :p

Postat av: Mizuki

I wish! Har verkar konstant, men kroppen bara luras. x[

2008-04-20 @ 15:09:02
URL: http://skywalkermizuki.blogg.se
Postat av: Mizuki

Värkar, menade jag så klart. ;)

Förstår det, den är ursnygg! Klöver är det snyggaste mönstret (säger Holly's fantasten). :D

2008-04-20 @ 15:10:17
URL: http://skywalkermizuki.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback