annadagen, annandagen eller en annan dag?

hello!
haft en bra jul?
det har vi! massa god mat, gott sällskap och fina klappar!
pojkarna har varit jättesnälla hela tiden. fast det brukar dom ju oftast vara ^^
de fick jättefina klappar. roliga leksaker, fina kläder (dock för stora än så länge!) och en massa cash :O
mamma o pappa fick också finfina saker. vi har råd med ny bäddmadrass nu :D:D och de har fetrea på jysk så vi måste dit och köpa en snarast! sen blir det till att spara ihop till ett wii eller en soffa, vi har inte bestämt vilken ordning än, haha
jag fick två dvd-boxar av fredrik, fast inte de jag trodde :O eller den ena hade jag rätt på, det var arkiv x säsong 1 & 2 :D:D och den andra var babar <3 aww. sen fick jag whoklah också ^^
tror nog att alla var nöjda med sina klappar.

idag har jag och pojkarna varit hemma hos mor & far och hälsat på krille, hanna och alice som kom idag :)
ska hålla oss borta därifrån imorrn, men ska tillbaks på söndag för då kommer oscar o co. och hälsar på :)

nu funderar jag på att ta mig ett litet kvällsbad faktiskt. skitsamma att det är lite sent, våra grannar därnere härjar ändå och det är ju faktiskt jul!



såhär fina var grabbarna på julafton när de träffade sin kusin nelly :)

och såhär glad är elvis när han sitter i nya gåstolen:

vink, vink!

hoppas alla har haft en bra jul!
kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback