året som gått

2008 börjar gå mot sitt slut, här är en sammanfattning genom ditt 2008!


1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?
ja, fick ju barn ^^

2. Höll du några av dina nyårslöften?
kommer inte ihåg ifall jag hade några..

3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?
ja, vet ett par st´.

4. Dog någon som stod dig nära?
nej, thank god

5.Vilka länder besökte du?
inga. eller, var väl en sväng till finland, fast jag var inte så medveten..

6. Är det något du saknar år 2008 som du vill ha år 2009?
pengar

7. Vilket datum från år 2008 kommer du alltid att minnas?
20 januari, 26 april

8. Vad var din största framgång 2008?
hade nog ingen. eller jo, gick ju ner lite i vikt. fast jag gick ju upp också. fast först upp och sen ner, haha

9. Största misstaget?
you tell me

10. Har du varit sjuk eller skadat dig?
tja

11. Bästa köpet?
oh, vet inte. har nog inte köpt nåt särskillt. eller min mobil kanske? den köpte jag nog i år. det var ett bra köp

12. Vad spenderade du mest pengar på?
barnen


13. Gjorde någonting dig riktigt glad?
jadå


14. Vilka personer kommer alltid att påminna dig om 2008?
ungarna :)

15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?
ledsnare :(

16. Vad önskar du att du gjort mer?
vet inte

17. Vad önskar du att du gjort mindre?
bråkat

18. Hur tillbringar du julen?
med familjen


19. Blev du kär i år?
var ju redan.

20. Favoritprogram på TV?
deppe

21. Bästa boken du läste i år?
hm..... åh jag minns inte alla jag har läst

22. Största musikalista upptäckten?
volbeat, orbison, r´n´b är lite av det jag börjat lyssna på i år :)

24. Något du önskade dig och fick när du fyllde år?
kommer inte ihåg vad jag önskade mig eller vad jag fick... haha

25. Något du önskade dig men inte fick?
en apa kanske


26. Vad gjorde du på din födelsedag 2008?
ingen aning! var nog här hemma. hade nog lite kalas tror jag.. hm


27. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre?
ja, om allt gått lite mer som det skulle, att sjukvårdsperonalen skulle varit lite mer förstående och att jag och fredrik
hade bråkat mindre

28. Hur skulle du beskriva din stil år 2008?
white trash. haha


29. Vad fick dig att må bra?
min familj och mina vänner. och vinet och ciggen som man tog ibland :D

30. Vilken kändis var du mest sugen på?
joaquin <3


31. Vem saknade du?
kalle och farfar

32. De bästa nya människorna du träffade?
har jag träffat några nya? tror inte.. men jag har blivit bra vän med sara och det är roligt!


ja, se där. så går ett år från våra liv och kommer aldrig åter.
nu ska jag mata barn. hejdå


Kommentarer
Postat av: Sara

Hihi! Ja det är jätteroligt att vi har blivir bra vänner! :*

2008-12-19 @ 14:02:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback