bröderna gos

tänk att mina grabbar snart är ett år. vad fort det gått, fast ändå inte.
det känns som en evighet sen som vi låg i uppsala... fast sen i januari kommer det kännas som det var igår, säkert.
mina mirakel. det blir till att kolla på de första bilderna och försöka minnas hur små de faktiskt var!

synd att inte fredrik kunde vara ledig idag, det hade varit jättebra för vi har massor med saker som ska fixas..
jaja, får väl ta det imorrn istället. men vi skulle behöva åka o handla idag I think.
jag vill åka till barnens hus och kolla efter badstolar också. hoppas att dom har! annars får vi väl önska oss det till grabbarnas födelsedag.
jag har redan hittat lite grejer som vi ska köpa :) lite badleksaker och sånt där. och jättefina krokar till deras rum.

i förrgår var jag o fredrik och köpte ny bäddmadrass, ni anar inte hur ljuvligt det är att sova nu <3 har inte ont i kroppen längre!
sen var vi till tuniz också, krille & hanna var med.
vi köpte lite nya bodiesar till killarna, för deras julklappspengar :) sen så fick de massor med kläder av krille & hanna också.
sammanlagt blev det 11 bodies, två par byxor och 4par strumpor. allt i strl 68, så nu klarar de sig nog :) jättefint var det alltihop!
de fick finfina kläder i julklapp också, men det mesta var i 74 så det dröjer lite innan de kan ha det.
igår fick de jättesnygga tröjor av oscar m. fam. också, dom kan de nog ha snart ^^
jag älskar barnkläder <3

mina finaste killar. de är alltid så snälla såhär på morgonen. leker som svin.
elvis sitter i gåstolen, han har faktiskt tagit sig framåt en bit. bakåt också ;)
och albin ligger på golvet och leker med fjärilen.
haha, de fick massor med leksaker i julklapp men det är ändå den gamla fjärilen som är bäst ;P
ringarna från lollo gillar de också, de där som man skulle stapla på en såndär pinne.
albin har en sån runt armen just nu. vet inte om han vill ha den där men...

nä, nu tror jag minsann att det är nån som har bajsat här.
C YA!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback