dagen efter igår

var hos soppi igår, och sweed var också där ^^
hade himla roligt faktiskt. var ju t.o.m på krogen :O
det var också kul, mest för att man slapp betala för det. haha *fattig*
men det var en kul kväll. en tjejkväll. var så längesen man var med sweed o sopp <3

bärs drack man ju också. man blir inte lika bakis av vin, har jag märkt.
usch
maten står i ugnen nu iaf, ska bli gott. fast jag kom på att jag glömde krydda den. haha, smart!
men det går väl att göra efteråt.

hann inte ens gå på och titta på indien-grejerna igår. men, men. hade ändå inte tänkt köpa nåt.

har en gnällig elvis idag. lite drygt. hoppas han blir gladare under dagen.
vi ska ju till morfar idag. fast min moster och hennes nya karl kommer inte ens. SÄMST
men, men. vi kan ju lämna julklappen till morfar iaf, och träffa sten och gun. det blir trevlans.
sen så skulle vi få hit julgranen också :D så den ska kläs idag!
sen blir det lite gos med mina parents ikväll, de skulle nog komma. då kan vi kanske se på sunes jul eller nåt.
haha, har ju inte ens sagt det till fredrik kom jag på.. han kan väl läsa i min blogg då ;D

nu tänker jag äta.
pusshej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback