dan före dopparedan

hello.
har precis varit med pappa och handlat julgodis :) det blev billigt i år.
lite över 100kr bara, det brukar visst gå på nästan 500... haha
och så finns det barn som svälter i hela världen. tragiskt.
ah well!

var till tuna igår också, skulle bara springa in på arken och köpa julklapp till kenzo, fast jag fick köpa åt lollo också, eller från lollo till ogge, sen råkade jag köpa en till till fredrik. haha
jag blir lika förvånad varje år när man är ute och typ ska handla eller så.
julafton har ju varit den 24e december, så länge jag kan minnas, men folk verkar bli lika förvånade varje år.
liksom: oj, är det jul om 2 dagar? då kanske det är bäst att vi köper julklappar och mat då.
noll framförhållning liksom. haha
var ju kö till tuna park igår. då ångrade jag att jag hade skjutit upp det så länge. :S
men, men.
hoppas att alla har köpt det de behöver nu.
min pappa brukar också vara ute i sista sekund. han har nog handlat på julafton ett antal ggr.
julklappar från macken ftw! ;)
lilla pappa <3

själv var jag ute ovanligt tidigt i år. började nog i oktober nån gång. så jag har nästan glömt bort vad jag har köpt till alla O_o fast jag har inte köpt så mkt.
nästa år lär jag nog göra som cilla, och skämma bort mina barn ;) det blir ju roligare ju äldre dom blir.

ih, jag längtar tills imorgon. få sätta på sig fina kläder, träffa familj och släkt, och äta god mat <3

snart dags att mata kidsen, sen ska vi värma lite chili con carne från igår. m´m´m
eller ja.. löken och paprikan blev ju aldrig mjuk så den blev inte så bra. haha
jag misslyckas alltid med mat...

nä, nu är det dags att kila vidare.
hejdå

Kommentarer
Postat av: Mizuki

Jaa, nu när Y börjar bli lite större är det superkul att köpa presenter till henne. ^^ Näst6a jul blir skoj med L också. :D



Hihi, jag fattar aldrig att det blir jul igen. >_< Står där ett par dagar innan och bara "Shiiiit!!" och så blir det att stressa som ett djur. :P





God Jul! Hoppas att ni får en supermysig julafton, allihopa. ^^

2008-12-23 @ 15:00:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback