en vecka kvar

till dopparedan! helt sjukt. har fortfarande inte julkänslor :/
men, men.. det blir nog bra iaf.
fast jag önskar ändå att jag bodde hemma över jul. haha

snart kommer ni nog inte höra av mig så mkt.
elvis tar sig fram som en virvelvind, han är på allt. och albin har inte långt kvar tills han är där heller :S
det är väl nu det börjar.  kommer inte få en lugn stund ;)
elvis är verkligen vild. han är omöjlig att byta på. så jävla jobbig. fast annars är han rolig. tokungen ^^
hoppas att de vill sova middag snart så jag kan gå och duscha/bada. det kan man ju glömma att göra nu när de är vakna.
får börja göra sånt när fredrik är hemma så jag inte behöver göra det när jag är själv sen.


ja herregud..
idag blir det väl hårklippning iaf, det ser vi fram emot!
skönt att få ha sitt hår i fred sen kanske, ska klippa av det så att ungarna inte kan dra i det jämt.
mouhahah
eh...

nu ska vi se om albin har bajsat någe mer.
tyckte det lät som det förut.
igår bajsade elvis typ 4ggr på mindre än 2 timmar. men då hade han inte bajsat dan innan.
ba yees. var så kul att byta på honom. jäkla snurrapa.
mattias var här igår också, och lämnade lite ost. haha
seriöst, fick massa, massa ost av honom i julklapp. vet inte hur vi ska hinna äta upp den dock.
kanske får bli en liten mysig ostbricka till helgen :) sen får vi nog ge bort lite också. ta med oss på julafton typ..
jag äter ju inga starka och konstiga ostar :/
åh, blev sugen på ostbricka nu. med grapes <3
är väl 70 points. men det är ju sista vägningen innan jul imorrn. hoppas det har gått bra. fast det känns inte som det... men, men! sen blir det ett litet juluppehåll. går väl upp 10kg igen. HAHA

hejdå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback