fact of life

Ditt namn: hanna
Din ålder: 21
Födelsedag: 12 maj
Syskon: 2 bröd
Hårfärg: brun
Ögonfärg: bröngruna
Skostorlek: 38-39

Förhållanden:
Vem är din bästa vän? kenzo o bili o lollo
Har du en pojkvän/flickvän? ja
Hur länge har ni varit ihop? 1½ år typ
Hur långt var ditt längsta förhållande? har det nu :)
Vem kysste du senast? fredrik

Grejer:
Var shoppar du helst? spelar ingen roll
Har du några tatueringar ? ja, 3 st
Hur många skor har du? :O har inte räknat på länge! 15 kanske? :D
Hur många par byxor har du? typ.. 4-5 som jag använder
Har du några smycken som kostat över 1000 kronor? nej

Favoriter:
Färg? alla :)
Mat? ris
Killnamn? elvis :)
Tjejnamn? ellen
Ämne i skolan? apa
Klädesplagg? har inga. favoriter alltså.
Sport? wii ;)
Musik? oldies
Fras/mening/uttryck? apa, kula
Raggningsreplik? håll om mig då!

Randomfrågor:
Tar du droger? nej
Vad använder du för shampoo? head & shoulders
Vad är du mest rädd för? att döden ska komma och ta nån
Vad lyssnar du på just nu? rachael gay
Vilken bil skulle du vilja ha? ohh... en opel kapitän, forden, en bra familjebil, en husbil, en mustang, och nån fet 50-talare, och en 40-talare. och...
Vem fick du senast sms av? typ.. tele2 eller lindex. kul!
Var vill du gifta dig? i kyrkan *kristen* haha
Hur många msn-kontakter har du? vet inte.
Hur många av dem är online nu? orkar inte kolla. pratar ändå inte med nån

Mer Randomfrågor:
Pizza eller choklad? choklad
Tränar du? nej men jag borde
Hur ofta? -
Guld eller silver? ja tack
Vilken film såg du senast på bio? mamma mia var det nog :)
Vad vill du helst av allt ha just nu? bedövning av min hemmie så jag slipper ha pain och kan bli glad igen.
jag är inte ens preg, och det var ett år sen jag fick barn! FFS!!!!!!!!!!!!!!!!
eh......


vet ni?
igår hittade jag en chokladkaka som är värd 5points bara. jag köpte den, och åt den.
<3
hej chokladen. välkommen in i mitt liv igen. love you : *
nu är det bara nåt bra substitut till chips och pizza som fattas. haha
;)

hejpa






Kommentarer
Postat av: Mizuki

Fy för hemmisar. >< Bra bedövning: xylocain salva. Min bästaste vän. ^~

2008-12-12 @ 13:12:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback