faddegalan

hello.
ganska bögig helg tror jag. kommer inte ihåg att jag gjort nåt särskillt.
idag är jag förkyld igen, ungarna också verkar det som.
de fick hostmedicin igår. vi var till örondoktorn med elvis, helt onödigt besök, men det visste vi ju.
han hade ju typ ingen vax i öronen. så nu blir det nytt boel-test i januari och om han inte klarar det så blir det remiss upp till öron.
de kan inte tänka sig att göra om boel-testet lite kanske? mina ungar har inte tid att lyssna på några jävla klockor när de har annat att pyssla med, haha.
ah well..

imorgon ska jag fömodligen klippa mig. :D:D hos malin.
vet inte riktigt hur jag ska ha det dock, men hon brukar vara bra på att komma på så det blir nog fint.
ska iaf ta av det en rejäl bit. pallar inte med det.

tidig morgon idag. känner mig skittrött :/ börjar få slut på energi igen.
pojkarna är pigga dock, de leker här på golvet och kollar lite på montel ibland. haha
elvis har blivit så jävla snabb på att ta sig fram. han är alltid på alla sladdar :/ fast vi försökt gömma dem så gott det går.

snart dags för grötis.
blir väl en lugn dag idag. har inget att göra och ingen lust att göra det.
hejdå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback