förkylning

ja, det råder förkylning här hemma. värst är det för albin :(
jättetäppt i näsan. thank god för näsfridan!
men ingen feber och han verkar pigg förövrigt. hoppas det fortsätter så.
elvis är också lite snuvig, och jag och fredrik kände oss inte helt på topp när vi vaknade idag.
men, men!
så länge det håller sig såhär så är det lugnt.
albin har fått sova med oss, för annars får jag panik. fast inatt blev det inte mkt sova för oss två.
tog typ halva natten innan han kom till ro, men sen så sov vi till halv tio så det jämnade ut sig :)

snart är det min tur i duschen, sen ska vi åka och göra lite ärenden.
och sen ska ungarna vara hos farmor en stund så vi kan ta oss till IKEA och köpa lite nödvändiga grejer.

annars så har jag spenderat hela helgen hos mina parents., de är nog trötta på oss nu :P
men det har varit roligt.
har blivit grym på wii, ska spöa fredrik sen ^^

nä, nu ska jag kolla kontot och se om man har råd med nån mer julklapp till ungarna.
måste ju köpa till fredriks familjs julklappsbyte också. fick jag veta i förrgår, när jag hade varit på tuniz och coop och handlat lite.. men det är bra att man fick veta innan. haha
fredrik lär få betala min också ><
ffs, har inte ens köpt för så mkt till barnen som jag ska köpa till fredriks mormor. känns lite wierd.
men vad ska man göra. jag får ju också julklapp :D fast jag inte borde få, men det är upp till dom! haha

hejdå

Kommentarer
Postat av: kusin Åsa

Men tjena, nu hittade jag hit! Lite amningströg i pallet tror jag. Hoppas sjuklingarna blir friska snart. Jobbigt med julklappsinköp - vi har rymt från julen i år och ska bara vara här hemma. Fast killarna ska nog få några klappar ändå. Det bästa är ju att jag får öppna Tages, för han fattar ju inte hur han ska öppna paketen. :P Ha det bra!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback