fredag igen!

känns som att det nyss var fredag ju, helt sjukt vad veckorna går fort!

sweedy ringde ju nyss :D hon frågade om jag ville komma till sopp ikväll.
jag vill ju <3
men jag har typ inga pengar. eller jo, men vi måste handla mat. så då är ju pengarna slut sen. haha
men vi får se hur jag gör. det vore himla kul.
ska ju till morfar imorrn dock, men det är ju inte förrän på eftermiddagen.
ja, vi får se. ska prata lite med fredo o sådär...
åhnej, jag låter en man styra mitt liv :O
haha, men palla få skit sen. det är bäst jag pratar med honom ^^

nu ska jag äta lasagne från igår, den blev babygod, fast inte så nyttig som den brukar vara.
fredrik är ju ostälskaren no.1. haha, han är som oskar i räddningspatrullen.

haha <3
fast jag åt faktiskt ett par kex med ost på igår, så jävla gott! har ju inte ätit ost på typ 18 år känns det som.
^^
kanske man skulle dricka bärs ikväll t.o.m. haha
hjälpa kilona på traven lite.. eh...

nä, mat nu! hejdå

Kommentarer
Postat av: Soppi.

Du måste komma!

Jag har köpt vin till dig. (:

Nu måste jag skynda mig till jobbet! Haha.

Puss!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback