fredag

HELLO.
har ont i armen idag, tror jag gjorde nåt konstigt med den när jag spelade tennis igår.
okej, jag spelade tennis på wii, så det var inte på riktigt. men det låter ju lite ballt när man säger att man har spelat tennis. hehe
ska dit idag igen, fredrik jobbar kväll och jag pallar inte sitta hemma på en fredagkväll, iaf inte när det inte är doobidoo längre ><
sen så kommer ju ogge + hans vän, så då kan jag ju leka med dom.
ska spöa dom på wii. eh.. säkert.  två killar på 13 år, de har ju sånt där i blodet.
jag är faktiskt helt sämst på tv-spel, har aldrig haft nåt :(

grabbarna har badat och nu ligger de och sover middag. ska nog gå ut och gå med dem efter lunch.
har en massa bröd som jag tänkte mata änderna med ^^ fast det är långt ><
men det är bra för mig, då får jag lite extra points. kanske man kan äta nåt gott i helgen ^^

och ja. blev ju ingen change igår, men som sagt så orkar jag inte bry mig.
jag håller på o läser en bra bok så jag kan vara kompis med den ett tag.
övergrepp heter den, en slags thriller I believe. spännande är den iaf.
läste ut den där boken med viktorianska spökhistorier, förra veckan. den var också rätt bra.
speciellt "den öppna dörren", som förövrigt var en del av titeln på boken.
den var spännande. read it.
får se om jag hinner med moberg innan jag måste lämna in böckerna, sparade den till sist för jag fick veta att mamma har den så då kan jag ju lika gärna låna den av henne om jag inte hinner med den :)
dendenden.

meen. ska väl koka makaroner nu.
hejdå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback