God Jul!

tio i 7 vaknade barnen imorse, då blev det välling och sen paketöppning :)
jag fick choklad av fredrik ^^ han fick inget av mig. haha
men det var egentligen bara ungarna som skulle få.
de fick två tummen-mjukisar och sen fick de små silverburkar av min morfar, som de ska ha sin första tand och sin första lock i. de var söta :)

snöar gör det också, helt perfekt! blev helt lycklig när jag såg att det kom små små flingor utanför köksfönstret <3
så snart kanske det börjar kännas som julafton på riktigt.

nä, nu ska jag gå och platta håret. sen ska vi fixa barnen och åka till fredriks föräldrar.
sen hem till mina föräldrar vid kalle anka-tiden ^^

hoppas alla får en lugn och fin jul. ta hand om varandra.


puss o kram!

Kommentarer
Postat av: Sara

Det enda jag önskade mig till jul var snö och det fick jag :D Det måste vara så att tomten verkligen finns på riktigt! God Jul till dig och din familj! Ge pojkarna en varsin julpuss från mig! Hoppas vi ses snart! :*

2008-12-24 @ 10:59:18
Postat av: Anonym

Hoppas ni hade en fin jul :*

2008-12-25 @ 00:32:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback