grodprinsar

idag mår jag betydligt bättre, hoppas det håller i sig!
elvis var så snorig inatt så jag blev orolig. snällaste pappan i världen lyfte in elvis i vår säng och sov själv på soffan, så jag skulle kunna hålla koll på honom. elvis alltså.
så inatt sov han i min säng, och albin sov i sin spjälis bredvid våran.
lilla hönsmamman :P
de höll mig vaken rätt mkt men det gick bra ändå.
fast inatt ska vi lösa det på annat sätt så fredrik slipper sova på soffan.
förstår inte hur folk kan samsova btw? hela familjen.
jag och fredrik tar iofs rätt mkt plats, men problemet med fredrik (och många andra karlar har jag förstått) är att han är typ död när han sover, han vet inte vad han gör. så han är rädd att han ska råka lägga sig på bebben.
och det blir ju trångt som fan när man är 3 i sängen. ännu värre om man är 4. sover som skit.
fast när det bara är jag och bebisarna går det bra :)

anyhow, idag händer det väl inte mkt. vi håller hos inne idag med.
tur att det inte blir nån vägning imorrn! den här veckan har ju varit crap.
men, men..

nu ska barnen få gröt.
hejhej

Kommentarer
Postat av: Soppi.

Du kommer till Billan på fredag väl? (:

Postat av: Soppi.

Åh, roligt!

Jag vet faktiskt inte.

Jag tror inte att jag ska dricka.

Bara glögg och julmust. (:

2008-12-10 @ 23:29:24
URL: http://killiz.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback