Happy New Year!

jaha, så har ännu ett år gått. ett händelserikt år, minst sagt :)
hoppas nästa blir bättre dock.
usch. ungarna ska in på dagis och jag måste hitta mig en sysselsättning. lär ju bli lätt. finns ju grymt många jobb.
får väl utbilda mig till undersköterska då. typ det enda som finns. haha. men det vill jag inte för jag tror inte det skulle passa mig. jag tycker det är läskigt med sånt där :(
men, men. nåt ska det väl bli! trots finanskrisen.

igår var vi o gjorde lite ärenden. var till tippen o slängde lite skit, och hämtade vårat nya bord hos farmor.
eller det är ju begagnat, men nytt för oss :) fräschare än det vi hade innan iaf! så det blev bra.
sen så råkade vi köpa ett wii också.... :O ;D
vi var till elgiganten i förrgår och kollade, men alla var slut. sen var vi på maxi igår och frågade, och då hade det bara utställningsexemplaret kvar. vi ba yees ^^ så det köpte vi. det var ju bara den där lådan som hade stått i montern så..
haha, lådan. konsoll heter det väl. fast jag vet inte hur det stavas!



:D:D:D nu vill jag bara köpa 18 grejer till. en till handkontroll, en balanceboard, en massa spel osv.
billigt!
får nog nöja mig med wii sports ett tag till. ska fan bli proffs på boxning. körde igår. knockade alla :D:D så lite grym!
fast man blir helt slut, haha.

nä, nu ska jag apa mig lite.
ikväll blir det nyårsmiddag med pompa & ståt! ehh......
ska iaf ha min nyårsklänning after all, om jag kommer i den vill säga. haha

GOTT NYTT ÅR PÅ ER!!! HEJDÅ

Kommentarer
Postat av: Louise

vi ska spela ikväll hemma

Postat av: Krille

Ta med er kontrollen i kväll så kan vi köra två spelare!

2008-12-31 @ 15:19:30
Postat av: Mizuki

Gott Nytt År!

Hoppas att ni får en supermysig kväll. :*

2008-12-31 @ 18:41:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback