how am I supposed to live with no air?

vilken apmorgon det har varit/är. men jag känner mig rätt pigg ändå :)
sov ju till halv ett igår!!! fast jag hade druckit! brukar alltid vakna så tidigt då.
men inte igår inte. det var jätteskönt, bra mådde jag också.

kvällen hos lollo var rolig, men det gick så himla snabbt! jag fattade typ ingenting.
folk kom och sen gick dom på en gång, kändes det som.
men det var kul att träffa alla :)
sen var ju jag klantarsle som vanligt, haha
skulle vara duktig och torka upp lite vinspill på bordet, och råkade såklart ha ner mitt eget glas på kuppen ><
sen halkade jag när jag kom ut från lilla toaletten, hahah
har fett ont i ryggen ><
ska ha halksockor nästa gång.

men, men.
igår gick ju hela dan jättefort också.
fredrik har varit bakis och tjurig hela helgen, skitkul ><
nog för att han nästan jämt är tjurig men..
är så jävla trött på det.
allt är bra neg, neg, neg. ungarna är skit, jag är en gnällapa och jag vet inte vad.
men ja, jag blir lite gnällig när han bara skäller på ungarna för minsta lilla. det är ingen som har tvingat honom att vara med oss liksom.
sen vet jag ju att alla kan ha dåliga dagar, god knows I have. ibland känner jag bara för att kasta ut ungarna också, haha ;) men jag är ju inte sån jämt.
 känns som att f har fler dåliga dagar än bra dagar, och det är trist. vet inte vad man ska göra åt det. allt är väl mitt fel.

första december idag också :D
måste komma ihåg att kolla på julkalendern ikväll :)
och så måste vi ju öppna luckorna!
har ni sett julkalendern i år? alltså den där papp-kalendern..
den är jätteful. verkligen skittråkig :/
annat var det när en annan var liten...

måste kolla sunes jul snart :D

idag ska jag fråga om vi får komma hem till mami o papi och spela lite wii.
hoppas att han köper en massa andra grejer till det.
jag vill ha wii fit :D 
men man får väl nöja sig med lite bowling än så länge!

hejdå
 

Kommentarer
Postat av: Louise

Julkalenden är konstig:(


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback