I love you, I love you, I love you


you are my sunshine, my only sunshine

tusan också att fredrik ska supa idag. jag känner ju för att ha myskväll.
kolla på Arn och äta nåt gott.
men vi får väl ta det en annan kväll. men jag känner ju inte för att vara alone >< ah well...

snart är det nyår också. vi ska fira med krille & alice :) det blir nog trevligt.
mina nyårslöften är att fixa håret oftare och gå ner mer i vikt. hoppas jag kan hålla dem ^^
våran våg är helt cp förresten. enligt den så har jag knappt gått upp nånting, men jag litar inte på den.
vi får väl se sen helt enkelt..

väntar på att albin också ska somna så jag kan gå och göra mig iordning.
tio över tolv och jag sitter fortfarande i nattlinne och mjukisbyxor liksom...

men puss

Kommentarer
Postat av: Bili

Åh! Du hade ju kunnat ringa mig, så hade vi kunnat leka nu på kvällen. ): Men men. Får bli en annan gång (:

Puss <3

Postat av: kusin Åsa

Men vilka underbara sötnosar! Oj vad stora dom har blivit sen jag såg dom. Visserligen var det ju i... maj, men ändå! ;) Hoppas du får ett gott nytt år, Hanna. Sparka på Freddan om han inte skärper sej!

Kram

2008-12-30 @ 15:10:41
URL: http://andersson-thelin.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback