julmys

med tjejerna blir det idag, hemma hos billan :)
jag hade inte råd att köpa några lussekatter (50 jävla spänn för åtta äckliga köpekatter, no thanks) så det blev en saffranslängd. hoppas det duger iaf :)

mår helt jävla sämst förövrigt. så jävla pain. pain, pain, pain.
tur att fredrik skulle gå till apoteket åt mig, hoppas de har nåt som hjälper.
annars..! blir det jag som aldrig går på toaletten ever again.
tänker inte gå till doktorn iaf :/ skämmigt.

nä, nu är det väl dags att ta tag i dagen. tror det är bajsbyte på g här.
den första av typ 100.
saknar tiden då de bajsade varannan dag bara <3 nu ba 7ggr om dan. alltid samtidigt också ><
tror jag byter typ 2 kissblöjor om dan. love kissblöjor <3
eh.

igår kollade jag på ensam hemma. det är ett jul-måste.

fyfan.
får se hur länge jag orkar vara hos billan. kanske måste hem och dö lite.
hoppas dan går fort så fredrik kommer hem snart. orkar inte vara själv med den här painen. eh

tror förresten att albin är nästintill frisk nu, han vaknade 6 imorse.
men det var ok för jag var ändå vaken. kunde ju inte sova :/

PISS!

Kommentarer
Postat av: Sara

Åhh! Vi syns ikväll! Det var alldeles för längesen nu! :*

2008-12-12 @ 10:41:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback