låt din apa lysa

hello.
trötter idag. ovanligt va?

väntar på att ungarna ska vakna så vi kan ringa papi så han kan hämta oss.
jag blir typ galen av att vara hemma känns det som. så jävla tråkigt ><
kommer inte träffa fredrik på hela dan heller, han jobbar dag och ikväll ska han ut. fast jag tror inte att han kommer lida så mkt av att inte träffa oss, haha
känns som att det var ett tag sen nästan O_o

jag gillar december, för då känns det som att dagarna går så fort. det är bara för att man har en julkalender och kan hänga med som fan.
har dock inte öppnat luckorna idag :O
söt mamma var när hon köpte till tvillingarna. som om de fattar nånting. ^^ men jag blev glad iaf, för det är fan tradition.

hoppas det slutar regna, så vi kan ta en promenad, fast jag tror att det kommer regna hela dan. en riktigt grå tattardag ser det ut att bli.
peppande att snön har försvunnit igen, så mkt julkänslor då.
fast det är grymt jobbigt att gå med vagnen i snö, har jag märkt. som om den inte är tung ändå liksom...

fredrik fick paket igår, det är till mig :D min julkapp. så himla spännande ^^

men vakna då!
haha, har väl aldrig väntat på att de ska vakna förut ><

hejdå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback