new haircut

gick till malin vid typ halv fem igår, lollo o sandra var också där för att bli fina(re) ^^
jag kom hem typ 23. haha
men jag är skitnöjd med håret! det är ganska kort faktiskt, längesen jag hade så :O
men det är skönt som tusan!
nästa gång ska vi färga lite. malin hade lite flashiga idéer som jag är sugen på.

annars så.. vägde jag mig idag sista gången innan jul o så.
hade gått ner 6hg så det var ju bra :)
kommer gå upp massor.. men, men! jag längtar efter julmat, och julmust. och en lussekatt! har inte ens ätit nån sån än :O fast de är överskattade.

idag ska jag städa. ska ta och börja med det alldeles strax.
ville ju att elvis också skulle sova nu när albin gör det, men nädå. så jag får väl försöka städa ändå. och passa den där ligisten samtidigt ;)

hejhej

Kommentarer
Postat av: Sara

Nu vill jag se hur håret blev! Lägg upp en bild :*

2008-12-18 @ 15:42:54
Postat av: bonki

Tack för julkortet haniki! :D Fett fint. <3 Du får brev snart! Puss!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback