outhouse

grattis till mig.
nu har jag gått ner 10% + lite till.
hade gått ner 7hg den här veckan :D skönt! trodde inte det skulle vara nånting.
fick dock ingen nyckelring för det fanns inga, skulle få nästa gång. fast jag kan inte ens gå nästa gång för papi är i sthlm och fredrik jobbar ><
men, men. klarade mitt mål innan jul iaf, som jag ville :D
har gått ner 10,3kg nu. jag är helnöjd.

annars så var vi på BOEL-test idag igen. albin klarade det, men inte elvis, haha. så han ska få gå till en doktor ><
jag tror fortfarande inte att han var så intresserad.
men, men.
feta har det blivit också, elvis väger typ 7500 och albin väger 7150 :D
duktiga.

är hos mina parents nu förresten. pallar inte med fredrik länge.
jag orkar inte sitta inne hela dagarna så han kan spela sina jävla bögspel på datorn.
han är så jävla neg hela tiden. "man kan ju inte göra nåt när man har dom där"
(dom där = barnen)
kul att t.o.m min pappa är mer positiv när det gäller ungarna än han. vi var t.o.m och fikade med dom idag, utan vagn. vi bar dem. och det gick hur bra som helst.
vi träffade krille förresten, han var här och tog körkort :D det var kul.
ska bli kul att träffa hanna och alice också, till jul.
jag längtar till julen :)
gosigt att gosa med alla nära och kära. och äta. haha

ungarna har sovit fett länge ute i vagnen nu :)
så jävla jobbiga ;)

men, men. vi får väl leva på olika håll. men då förstår jag inte varför vi ska envisas med att vara ihop ens.
han vill ju ändå bara göra det som passar honom. dvs supa med sina polare och spela.
men eftersom han jobbar så ska jag ju inte ställa några krav på honom. hm.
då behöver man visst inte umgås med sin familj.
och med umgås menar jag UMGÅS. inte bara sitta i samma lägenhet.
men skitsamma. tänker inte bråka mer om det. det är slut med det nu.
jag får väl klara mig själv. gör ju det när han jobbar så jag borde ju klara det när han är hemma också :D
men jag orkar inte flytta. kan man bo ihop även om man inte orkar vara ihop? haha

ah well. skit I say.

ska kolla till grabbarna nu, sen fråga papi hur man sätter igång Wii ;)

Kommentarer
Postat av: malla.

DUKTIG NÄR DU HAR GÅTT NED 10 KG!! Så lite kung! :D



& jobbigt med freddan. ): Hoppas det fixar sig.

2008-12-04 @ 16:29:26
Postat av: Louise

DUKTIG DU ÄR HANNA

Postat av: Sweedy

Åh, wish att jag hade ork och tid att komma & hälsa på dig. ): jag saknar dig massor. Men just nu, eller typ alltid, jobbar jag som ett arsel, hinner ingenting. ):

2008-12-04 @ 19:37:58
Postat av: Mizuki

Men när är nästa möte då? Kan inte jag gå en sväng med ungarna medans du är där? Eller är det att om de är borta så har du ingen bil att ta dig till mötet med? Det har jag tyvärr inte möjlighet att hjälpa med.. :(

Starkt jobbat btw! Jag önskar jag hade din viljestyrka! :D



Vad tråkigt med F. :( Vet hur det känns! Hoppas att det löser sig snart, på ena sättet eller det andra.

2008-12-05 @ 07:52:46
Postat av: Bili

GRATTIS GOSAN! Är så lite stolt över dig! Kan ju också briljera med att jag fick VG (!) i den här kursen (;

Jag ringer dig imorgon, (idag) lördag, så we can talk. Jag tror vi båda behöver det.

:* <3

2008-12-06 @ 01:54:26
URL: http://bilix.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback