the boxer

har hittat ett perfekt sätt att få ut mina aggressioner på + få lite motion.
boxning på wii. haha
jag var kung på det t.o.m :D
ogge gjorde en egen mii åt mig också :D vi har haft fett kul ikväll.
ska tillbaks imorgon, då ska han följa med oss och mata änderna. det regnade idag så det blev aldrig av :/
fredrik kom och hämtade oss också, så vagnen står kvar hos mamma o pappa.

vi måste spara ihop till ett wii nu.
love it. haha
har blivit rätt grym på tennis också :D
fett ont i armen nu dock, men det är det värt!

nä, ska väl gå o lägga mig strax.
kul helg! :D
hejdå

Kommentarer
Postat av: Lollo

Äh vi skulle med vilja följa med och mata änderna om det nu inte spöregnar. Och träffa ogge är ju ett måste =) Call me

2008-12-06 @ 08:45:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback