the pursuit of happyness

såg vi på nyss <3
det blev inget supa för fredrik för eric var trött.
desto bättre för mig, för då blev det goskväll med god mat, ovan nämna film, och winegum o zero :)
filmen var svinbra, se den!
jag bölade jättemkt :(((((((((
älskar will smith. verkligen. han är grym. synd bara att han är scientolog :S de är läbbiga.
men jag försöker att inte tänka på det och då känner jag bara kärlek för min gamle will <3
wish att jag hade hans skiva kvar. ska nog kika efter den på tradera eller nåt ^^
big willie style eller vad hette den?
: *
nästa gång vi hyr film så blir det nog Arn. fredrik ville se den idag men då var jag tvungen att sätta ner foten.
han får alltid välja film. mest för att jag bara vill vara med honom så då är det bättre att låta honom välja, för vi har inte samma smak. han brukar sitta vid datorn när det är nåt jag vill se.. kul kille liksom.
men nu såg vi den tillsammans och han tyckte också den var bra, deppig, men bra.
just ja. vi skulle ha hyrt narnia 2 (båda ville faktiskt! :O) men den fanns inte. sen funderade vi på kung fu panda (mest för att fredrik ville slippa will-filmen, men nädå :D)
det är massor med filmer jag vill se ju :O
tror papi har laddat ner wall-e, får se om han kanske vill bränna åt oss eller nåt.
sen så.... vill jag se madagaskar 2 <3 älska madagaskar! på engelska.

men ja. kul vetande. ska gå o pissa nu. dör väl lite.
hejdå

Kommentarer
Postat av: Nettan

Hejsan! Har Kung Fu Panda o båda Arn filmerna här hemma om ni vill låna //Kramar Nettan

2008-12-14 @ 00:08:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback