tomten är på tv

travtomte?

anyhow. igår var det trevligt.
sämst att sweedy inte kom dock :(

blir inget church today. mamma ville inte och alla är apor.
kul att man alltid känner sig lika välkommen. aldrig nån som vill vara med mig :/
för "man kan ju inte ta med sig tvillingarna"
nej, då får väl jag och tvillingarna sitta hemma tills de blir typ 7. haha
<3
aja.

nyss var det en på tv som vann 15 000 i månaden i 25 år.
kul för henne.
själv får man ju 5 000 <3 och då har jag räknat in barnbidraget, haha.
men det är kul att det är orättvist.

jag vill också gå luciatåg :/
inte fick man se om de satt upp några fina ljus på stan heller...
brukar alltid vara fett vackert här på lussemorgonen.
jobbade ju förra året..

ska väl gå o dö lite nu. känner mig bara fett.. blä.
får väl använda fail, som alla andra. det är ett bra ord :)
som tur är så har jag mindre pain nu. thank god för att grejer som började på x. eh

fett ful lucia på fyran. HAHA
typ kort hår också. och blondt.
den mörka tärnan där bakom hade passat mkt bättre.
lucia var ju fan mörk ><
fast inte i sverige, där är hon alltid blond. men det ändras nog snart för det är väl rasistiskt.
så nästa år blir det nog en blarw.
om sverige ens finns nästa år. har väl gått i konkurs. HAHA!
eller bytt namn till sveregistan.
(plats för ramaskri)
det var bara ett litet skämt jag o fredrik körde med igår ^^
ingen big deal.

kevin vann idol igår. det var bra.

annars så var natten skit, för fredrik är helt psykfitta när han har druckit och sover. ba yes.
lyckat att det var han som skulle ta barnen då. ba tack. fick ju sova mkt. hörde bara hans tjurigheter hela tiden.
så jävla cp. är fortfarande lite sur på honom.
ba men om du tar dom inatt(läs:morgon) så tar jag dem på söndag.
"javisst"
sen fick man skit i 18 år för att han inte fick sova, och det var ju så jobbigt allting. kunde han inte sagt det innan då?
fast jag gav mig inte. jag gick inte upp. fast jag sov inte heller så det var ju bra med det...
CPKARLAR. hatar att dom ska finnas och förgylla och förpesta ens liv på samma gång ><

hejdå

Kommentarer
Postat av: Nettan

Du är välkommen över precis när du vill med killarna, här är tvillingar alltid välkommna. //Kramar Nettan

2008-12-13 @ 14:21:18
Postat av: Soppi.

Jaa, skitmän!

):

Postat av: Mizuki

Män suger! ><

Imorgon är det min sovmorgn (imorse sov N till strax efter 11). Jag skulle tippa på att det blir att gå upp vid 8. -
- Bättre än 6, men vad fan. >_<



Vi är inte heller välkomna till många ställen.. När jag bara hade Y var det många som ville umgås men med två barn blir man "Icke önskvärd #1". :s

2008-12-13 @ 17:13:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback