alcosanal, för mitt obehag

det kliar i röven!

nu har vi tvättmaskin!! <3
soppis papi var här och hjälpte oss, och sen kom en fastighetsgubbe nu på morgonen och fixade vattnet, så nu är den igång. känns bra!
jag har gjort i ordning skötbädden också, det ser rätt mysigt ut :) hoppas att pojkarna också tycker det.

igår var de duktiga. de gjorde en ögonundersökning, allt såg bra ut såhär långt. skönt! de är så duktiga, mina pojkar.
jag är väldigt stolt över dem.
idag kanske de ska få prova att snutta på mig t.o.m. skämmigt!
sköterskan pratade om att man kunde klämma ut mjölk så att de får smaka osv.
SURE! om jag bara visste hur man gjorde. jag har inte klämt ut nåt från mig själv :S jag vågar inte. jag tycker t.o.m att det är lite äckligt.
jag får väl träna i duschen eller nåt. skämmigt om jag inte kan. man borde väl kunna..
haha, ah well.
inatt kom det ju typ en droppe från varje. vet inte om det var jag eller pumpen som krånglade. men jag orkade inte bry mig, var så jävla trött.

idag ska jag leka med min mamma. fast vi ska nog inte göra nåt särskillt. hon är nog trött. jag med. slutar väl med att jag åker hem o lägger mig ><

och jag kom på att kristian kanske inte är så snäll ändå.
varför nu liksom? tjena, har gått 7 år.
han är nog bara rädd att jag ska förstöra hans karriär. haha
men varför skulle jag?
jag tror inte det funkar som i USA, där man kan muta folk för att hålla käften. då kanske jag hade nappat, jag är ju fattig som ett djur. haha
men jag har liksom inte mått dåligt så då skulle det bara vara taskigt.
hm.
aja.

usch, kom just ihåg att jag drömde en störd dröm.
liksom? vem var den mannen?
men jag var nog inte otrogen iaf. för jag var inte ihop med fredrik i drömmen. or was I...?
:(

nu ska jag pumpa igen. woho!
hejdå

Kommentarer
Postat av: Mizuki

Åh, men att de ska få snutta på dig är ju stort! Vad häftigt! Det måste ju betyda att de är starka små bebisar. :D


Ska ni också ha skötbädd på tvättmaskinen istället för att ha skötbord? :)

Postat av: Mizuki

ja, visst var de fina? Finns på tag 3 betala för 2 på Lindex. :)
Vad har ni fått i för storlekar? Vill ju också få komma med present, men vågar inte köpa något ifall att ni har massor i den storleken.
Har ni fåt mest bodys eller byxor? Är det något särskilt ni önskar er?

Lite trist att inte ha köpt något nytt själv, det förstår jag. Fast F kanske tycker att det är skönt? ;)

Efter sommaren så kommer du nog behöva börja shoppa som en tok du med. :)

2008-02-26 @ 11:04:29
URL: http://skywalkermizuki.blogg.se
Postat av: Lollzan

Vem är kristian?? :P

2008-02-26 @ 16:14:06
Postat av: Soppi.

Haha, Kristian Anttila?
Vad ville han? d:

2008-02-26 @ 23:30:25
URL: http://killiz.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback