älsklingar

nu har bilderna kommit in. sämst kvalitet dock.
kolla gärna bilddagboken. corleone

sitter här o pumpar. vi kom faktiskt upp tidigt idag. tänkte åka in till grabbarna innan vi ska till familjerätten.
sen blir det lunch på stan och lite span efter kläder kanske. till pojkarna då, förstås.

åhh, jag är så törstig all the time!
tror att det är pumpningen som gör det.
det är boring förresten. så jävla drygt att vara uppe mitt i natten o sitta där med pumpjäveln. hade hellre suttit med mina bäjbs. men de måste ju få maten på nåt sätt så.. jag offrar mina nipples för dem. haha

men.. vart har den där lilla verktygsgrejen tagit vägen? hur ska jag nu kunna lägga in bilder här?
fan vad allt ska bli knäppt medan man är borta!
bloggen är helt körd, bilddagboken ska vi inte ens prata om.. FL har gjort om så nu hittar man ingenting.
jag som trodde att hela världen stannade när jag blev inlagd.
eh

kul om fredrik skrattar åt mig när han går förbi. fett dum :(

jaja, vi får väl se om jag fattar hur man lägger in bilder utan det där lilla trädet.
tjena så länge

Kommentarer
Postat av: Pin

Jättekul att kolla på dina bilder :D
Men jag måste säga att jag hatar bilddagboken. Står hela tiden "filen kan inte hittas"
På typ varje bild ): Drygt! Skruttdagboken :c

2008-02-07 @ 11:30:13
Postat av: Ninna

man kan ju inte se alla bilder på bdb :(

Postat av: Lollzan

Jag kan inte heller se alla bilder =(

2008-02-07 @ 12:14:48
Postat av: Sara

Inte jag heller...

2008-02-07 @ 12:32:37
URL: http://jade.bloggspace.se
Postat av: jennie

gud, dina pojkar är så himla fina! :)
kunde inte heller se alla bilder :(

2008-02-07 @ 13:23:27
Postat av: bili

Familjerätten? Why? Och jag kan inte heller se alla bilder. Hatar bdb! Puss!

2008-02-07 @ 15:13:36
URL: http://bili.bloggspace.se
Postat av: Mizuki

De är bedårande!
Bilddagboken strular en massa så jag har inte sett alla bilder, men GUD så söta de är!
Sitter och piper och gråter och N står bredvid och ser förälskad ut.

Hoppas att de var trevliga hos familjerätten, när vi var där tänkte jag spränga dem i luften. ;)
Tur att man slipper den här gången.

2008-02-07 @ 17:23:00
URL: http://skywalkermizuki.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback