är ni redo?

åh, vad jag saknar babyc <3
måste försöka hälsa på på djurgårn snart. är ju precis vid sjukhuset för tusan!

annars, tack kära vänner. ni är snälla mot mig <3

försöker koka ihop en fin middag. eh.. eller ja.
potatis&kassler-gratäng. hur stavas gratäng? grattäng? skitsamma. den blir aldrig klar iaf.
klockan är ju tio (22) nu. haha
vi lär bli feta som djur med de här matvanorna.
men jag har iaf gjort en sallad. och formade ett hjärta av cocktailtomaterna för att visa hur romantisk jag är, eh.
fredrik fick bada och dricka öl medan jag fixade maten, det var min alla hjärtans dag-gåva till honom :)
snäll_flickvä[email protected]
söt han var när han pratade om förlovning <3 vi ska spara pengar till ringar bara. så det blir väl om 18 år. haha
tänker inte gifta mig än iaf. för jag ska vara smal och fett snygg på mitt bröllop. och stort ska det vara. så det kanske blir.. let´s say.. hösten 3047.

pengarna börjar rulla in iaf.
skönt att få lite valuta för försäkringar och skatt man betalar!
okej, jag har inte betalat nån av försäkringarna och inte mkt i skatt heller men jag får ändå cash och det är bra.
vi har mkt räkningar som ska betalas.
sjukhusräkningar o flytträkningar osv.
bilskatt hörde jag nåt om.
18.
jag tänker iaf köpa en barbapappa-nattlampa till tvillingarna :) glada de kommer bli!

förövrigt så vill jag tipsa om en bra serie som jag börjat följa. californiacation, tv4. torsdagar 22.40
jag gillar den :)
jag gillar david duchovny.
var ju kär i honom när jag var liten ^^
fast inte nu. han har väldigt stor näsa. men fina käkben.
men fredrik är ändå min karl.
han har fina ögon :) hoppas pojkarna får hans ögon.
han har sjukt mkt ögonfransar också. jag har aldrig sett så många ögonfransar på nån.
själv har jag ju kill-fransar. korta och raka. helt sämst.
skulle vilja färga dom igen förresten, men det kan man glömma.
men kanske mamma kan köpa nya mascaror till mig på flyget! :D
jag kan ärligt erkänna att jag nog inte köpt en mascara själv på typ.. 5 år? jag har bara tax free-mascaror som mami köpt när hon/vi har rest.
maybelline, 3-pack. funkar fint! inga tattarmascaror alltså, dom är bra :)

ofta ni bryr er om mina mascaror ><

kanske att maten är klar nu? det har ju gått 10min.
puss

Kommentarer
Postat av: Elena

:D

Postat av: sweedy

maten låter ljuvlig! jag är svinhungrig just nu!! själv ska jag ju koka två korvar, haha. med lite gurka till kanske. q:

2008-02-16 @ 02:34:00
URL: http://sashapr.blogg.se
Postat av: bili

Jag vet inte varför, men jag fick en liten lyckokänsla när jag läste din blogg nu. Behövdes kan jag säga. Love you! Puss

2008-02-16 @ 12:26:11
URL: http://bili.bloggspace.se
Postat av: Mizuki

Det kommer de nog att göra. :)
Det är så härligt att se hur mycket ens barn beundrar en, snacka om ego-boost. :D

Förlovning! :D Vad roligt!
Ringar är dyrt som satan, vi letar fortfarande vigselringar som är snygga och inte kostar en förmögenhet.. Och om en månad firar vi vår bröllopsdag.. :s

2008-02-16 @ 13:08:49
URL: http://skywalkermizuki.blogg.se
Postat av: Pin

Jag bryr mig om dina mascaror, Haniki (:

2008-02-16 @ 15:47:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback