bäst

lättöl ftw! haha

idag var lollo och adrian här en sväng <3
fick t.o.m barbapappabodysar av dom!!! :D:D <3<3
en med barbasvartisen och sen en som var orange. skitfina.
barbapappa ftw <3
hehe, tur att du inte köpte dem då cilla!

yes. annars så..
blir väl melodifestivalen och lite snacks för min del ikväll.
wish att jag också kunde bli dyngis men det får vänta. skulle vara skönt att få försvinna in i dimman ett tag, hehe.

nä, nu ska jag gå.
hejpa

2:
sämst melodifestival. jag skäms fan över mitt land ibland. haha
alltså, skåningen som gick vidare till globen? O_o OJ VAD BRA!
och den där bosniska låten? liksom!!! vi bor i sverige, jag vet, vi skickar en låt på bosniska O_o haha
fattar inte att den vann över eskobar.
förra gången, en låt på ryska. enough!

fyfan, jag spyr. den där frida alltså. så himla ful!
tacka vet jag martin i bwo. han är söt :)

kul om jag följer melodifestivalen. mkt till liv..

och kul om jag fick ett mail från kristian anttilla O_o
blev något förvånad. undrar vad han vill?
fast jag tror att jag vet. haha
men snäll isf :) fast vi får se.
yes.

andra avenyn, det verkar inte så moget.

ska nog krypa under täcket. fredrik har legat i badet hela kvällen. tror att han hatar mig. men det är inte mitt fel att mattias ville åka in till stan. jag sa inte ens att fredrik inte fick. jag sa ingenting. men, men.
jag förstår ändå ifall han hatar mig. jag skulle också göra.
är den här snälla som kommer och förstör hans liv liksom <3
haha, OJ VAD SNÄLL!

men iaf. hejdå

Kommentarer
Postat av: Mizuki

Haha, ja men då var det ju tur. :)
Håller med om melodifestivalen, fest eskobars låt var rätt sugig den med. :s
Hoppas på att vi skickar något dugligt tillslut, så man slipper skämmas.

Postat av: malla.

OFTA DU FÖRSTÖR HANS LIV! tok :*

2008-02-24 @ 14:27:36
URL: http://crapstone.blogg.se
Postat av: Emelie

Andra avenyn är ju svinbra! Haha *mogentjej_89*
Och är det DU som förstör HANS liv? Tycker isåfall det är the other way around. Du har ju fan fött barn! Du är ju typ moder teresa! Haha :*:*

2008-02-25 @ 12:02:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback