communication breakdown

lätt!
bröt ihop så lite igår <3 ringde t.o.m hem. fast mami var inte hemma. papi är ju inte så bra på att prata.. haha
men min mami ringde idag. fast jag mår ändå inte så mkt bättre.
hon sa också åt mig att prata med nån. jag ska.
fixa en åt mig så går jag, jag lovar.

annars då..? haha
har fixat en dejt med bili idag. kände att jag måste få tänka på nåt annat. träffa nån. jag ser verkligen fram emot det.
höra lite skvaller kanske? ^^
man får gärna haka på om man vill!

funderar på om jag ska våga ta ett bad. har ju gått nästan 5 veckor. och har inte blödit sen i.. förrgår, igår? och det var inte ens mkt. typ kommer en droppe, sen försvinner det i två dar, sen kommer en droppe till. haha
jag fryser ju, jag vill bada. men vi får se.
måste iaf tvätta håret.
sen måste jag in med mjölken. säga hej till ungarna en snabbis, sen ner på stan. så får jag gå upp igen mot kvällen. det är väl min plan.
ska lyckas klämma in lite matlagning och sånt i den också. men det kan man skita i också. kan göra en sallad kanske.
well, well.
wish att jag var dead.
en stund bara. en månad, pliis?

skulle vilja ha en bil också. är ju sämst att åka buss. det tar ju 18 år. fast man slipper ju parkera. eh
skönt sen när mina föräldrar åker till kap verde, då kan jag låna deras bilar. pappas bil <3 och så kan jag gå ut med kenzo, den lilla snoozern.
det ska bli rätt gos att bo där.

nä. nu måste jag fixa.
hejdå

Kommentarer
Postat av: Nettan

Helt klart tycker jag du borde gå o prata med någon, det måste ju vara många känslor som snurrar i skallen på dig, kan vara skönt att få ösa ut dem till någon utomstående. Hoppas du snart mår bättre gumman! //Kramar Nettan

2008-02-21 @ 12:04:53
Postat av: Hanna

Har du inte genom sjukhuset blivit erbjuden att få prata med en psykolog eller nått sådant? Det borde ju va obligatoriskt. Jag bad faktiskt att få prata med någon efter mitt katastrofsnitt och det var ganska bra även om vi bara träffades en liten stund. Men förlossningen var ett trauma och jag lär behöva bearbeta det fett mkt om jag skulle vilja bli gravid igen. Du och Fredrik borde kräva att få hjälp om ni inte redan har blivit erbjudna. Sen tror jag det kan va ganska bra att prata med föräldrar i liknande situationer. Det verkar finnas en del forum på nätet, men det känner du kanske redan till...

2008-02-21 @ 16:18:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback