con te partiro

ljuvligt skönt att bada! <3
badade med två badpärlor t.o.m. det blev öljigt som fan, och luktade garage. haha
kanske var motorolja i dem ^^
men jag blev len som en babyrumpa iaf.
skönt att äntligen få bada. hade ju längtat efter att få använda alla gosiga badgrejer jag fick av lollo o adrian i julklapp :) och nu fick jag göra det!
skrubbvante ftw!
nu måste jag bara komma ihåg att hämta hem mitt superbadskum som är kvar hos mami o papi.
ja herregud.
luktar ju ljuvligt nu. har bodybutter från bodyshop, som jag också fick i julklapp ^^ det luktar så jävla gott. jag skulle kunna äta upp mig själv.
tog vanilj idag, luktar ju som ett jävla bageri!
häromdagen hade jag cherry, då ville fredrik äta upp mig!

nähä. om man skulle ta och fixa sig och sen åka då..
jävla mjölk-helvete.
måste pumpa ur innan jag åker också.
jag lägger fan ner det här snart.
eller nej, det gör jag inte. men det är jobbigt.
men det får gå ett tag till.

har ju glömt att äta också. äsch, är ändå inte hungrig. kan ta nåt på stan sen.
yes.
hejdå, vi hörs. och ses

Kommentarer
Postat av: jessica

ja! jag tänker typ att jag kan sluta när jag ska ha bebisar. För då FÅR man verkligen inte röka, så det blir nog säkert lättare då.

ah, det blir nog svårare när bebisarna kommit ut :o Man får väl kämpa :P

Postat av: Boo

Kul att se dig igår, Hänky. :*:*:*

2008-02-22 @ 07:51:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback