du ser förjävlig ut

jag älskar gänget från köping <3
jag önskar att jag kunde få vara bästis med dem allihop!
mest med linda. :D

annars så.. jag vet inte.
jag kan inte säga om jag mår bra eller dåligt för det ändras för varje sekund ungefär.
gråter som en jävla idiot emellanåt. orkar inte.
det finns många olika sorters gråt har jag kommit fram till.

gråta sig till sömns-gråten.
mkt populär. oftast ingen som märker. jag kör den nästan varje kväll. rekomenderas
eftersom tankarna oftast kommer när man ska gå o lägga sig så kommer också tårarna men man somnar gott, om än lite blött, för man blir så utmattad.

bakom solglasögonen-gråten.
bra i folksamlingar. MEN, det måste var tyst gråt, ifall man inte vill märkas vill säga. man kan dock bli avslöjad när tårarna syns på kinderna.
kom ihåg att uppträda som normalt så kanske du kommer undan utan att bli upptäckt!

stänga in sig i ett rum-gråten.
perfekt om man verkligen behöver störtböla.
stäng in dig i ett rum, badrummet rekomenderas om man inte vill riskera att nån kommer in, gråt som ett helvete, torka tårarna och gå ut som om ingenting har hänt. det är skönt att få gråta ut ibland!

dusch-gråten.
den bästa om man inte vill att det ska synas. vattnet gör att man slipper röda och svullna ögon.

det var några gråtar det.
haha
märkte att de flesta var rätt anonyma. ibland kan ju det bästa faktiskt vara att visa upp sin gråt. jag gör det ibland jag med.
igår t.ex. haha, fett pinsam. bölade som fan när vi var hos ungarna >< men det var en så sämst dag igår. men idag har varit bättre. men inte helt bra den heller.
vi ska nog gå o prata med nån.

well, anyhow..
kenzo är här idag. han ska sova här :)
han tycker att trappen är lite läskig, det gick bättre uppför än nerför. men han kanske vänjer sig snart. han verkar trivas iaf.
han har fått grisöra, fått ligga i soffan och se på köping, och ligga i sängen och gosa :)
har haft dåligt samvete över honom också. det är ju min vovve ju, jag måste vara med honom så att han inte glömmer mig.

just ja, apropå gråt. ligg inte på rygg och gråt. det är fan helst sämst, man får vatten i öronen! eller, tårar alltså.
i håret också. helt sämst.
jag tycker det är jobbigt att bli blöt.

men nu ska jag gå och.. kolla nåt.
imorgon ska jag skälla på försäkringskassan.

hejdå

Kommentarer
Postat av: Bobo Krull

Skriv om olika skratt också, Haniki. *:*:

Postat av: malla.

aw, gråtarna. ); );

2008-02-18 @ 04:10:14
URL: http://crapstone.blogg.se
Postat av: Emelie

Jag gillar sålglasögon-gråten. har kört den några gånger. ^^

2008-02-18 @ 11:11:35
Postat av: bili

Gosan då... Vill bara krama om dig. Puss

2008-02-18 @ 13:55:20
URL: http://bili.bloggspace.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback