gör det lätt att välja rätt

katafuckingstrof.
pallar inte.

jag blir så ledsen av greys. blir så sur på izziehora och georgebög ><
man gör inte så!!!
callie <3
och de nya ST-läkarna.. enough! så himla tröga, haha. hatar merediths syster. fett irriterande.

men åh vad skönt det är att få försvinna in i en annan värld ibland :)
saknar dallas. lär ju vara den bästa världen <3
förutom den lilla bubbelvärlden jag o mina bebisar kommer leva i sen när de kommer hem. den som man kan få en förnimmelse av när vi tittar in i varandras ögon. jag tror de ser mig nu :)
alpan & elpan!

ska kolla klart på olle, sen sova.
undrar vart min karl är?
skitsamma. orkar ändå inte prata med honom.
är den här trevliga lixx!
jag håller mig undan. han tycker ändå att jag är jobbig.

hejdå

Kommentarer
Postat av: Lollzan

Meh jag håller ju stenhårt på Izzy ju =P Hahahh bra att vi är som baken, delad =P

2008-02-21 @ 15:25:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback