I´ll never let you see

jag hade precis slutat böla när jag loggade in här och läste alla kommentarer, då började jag igen. fast lite gladare tårar den här gången :)

slängde ut fredrik för ett tag sen. eller nåt.
måste bara få vara ensam ett tag. jag orkar inte höra mer om hur lite jag gör, att han tar allt ansvar osv osv.
han har snäst åt mig så fort jag sagt något.
grejen är ju att jag vet hur dåligt han mår. hur dåligt vi båda mår. det är stress hela tiden. papper som ska fyllas i och skickas överallt, pengabrist, flytt, samtidigt så ska man hinna med att vara en bra förälder och förhoppningsvis en bra sambo. fast det har kommit långt ner på listan över prioriteringar..
men det värsta är att allt är mitt fel. herregud, han ville inte ens ha de här barnen. jag är osäker på om han vill ha dem nu heller. jag trodde att jag gav honom ett val, men det gjorde jag kanske inte..
han måste ångra att han träffade mig.
haha, jag ville ju inte ens ha honom från början, sen när jag lät honom få mig.. så fick han mig verkligen :S
så snäll tjej <3
jag har så fruktansvärt dåligt samvete så jag vet inte vart jag ska ta vägen. jag vågar inte ens prata med honom längre.
vet inte vad jag ska göra. var bara tvungen att skriva av mig lite..

nu ska jag laga mat, sen ska jag in till pojkarna igen. får se om de är vakna den här gången.
måste komma ihåg att be dem om ursäkt sen, för att jag är en dålig mamma som inte orkar vara hos dem hela tiden.

Kommentarer
Postat av: Lollzan

Gumman!!! vet du en sak, om du bara är hälfen så bra mamma som du är en vän så är du alldeles perfekt. Jag blir så arg på dig som trycker ner dig så här. Du är underbar, fattar du det!! Nu gråter jag med ju =(

2008-02-05 @ 18:34:42
Postat av: Nettan

Torka tårarna vännen! På nåt sätt kommer allt att ordna sig, ni har det ju tufft båda två nu. Du är ingen dålig mamma, bara helt mänsklig, du har ju inte ens fått möjlighet att vara en "riktig" mamma än. Du är en toppen tjej! Plocka fram ditt härliga leende igen. //Kramar i ännu större lass Nettan

2008-02-05 @ 18:48:48
Postat av: Bili

Sluta trycka ner dig själv. Det du går igenom är traumatiskt. Inget är ditt fel. Det blev som det blev. Love you! PUSS PUSS!!!

Postat av: Elena.

Hanna, Du är verkligen inte dålig!

:*:*

2008-02-05 @ 19:30:51
URL: http://ellisono.blogspot.com
Postat av: Pin

P U S S !!

2008-02-05 @ 19:42:20
Postat av: Emma

Hannah, du är inte dålig. Tänk på allt du gått igenom och att du fortfarande står upp. Du är stark och duktigt och kommer bli en toppenmamma.

2008-02-06 @ 15:00:23
URL: http://m0e.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback