If only you

helt radioskadad har jag blivit. jag hatar dagens musik ><
fast jag gillar den där bleeding love lite faktiskt :)
och ingenting med kent.

jag har nog glömt att skriva att albin har fått CPAP igen :) han verkar klara sig bra, känns jätteskönt.
han låg och höll i den när vi kom o hälsade på förut idag. de får t.o.m sänka syrgasen när vi kommer, för då mår han bra :)
skönt att se honom som sig själv igen. härjar med armarna och tar tag i allt han kommer åt. haha
det är nog bra att de fått sonden genom näsan här, för de var rätt bra på att dra ut dem i uppsala ;)
elvis mår bra han med, han spanade som vanligt när vi var där. det är kul att han är så pigg, vi har kul ihop vi två!

nu ska vi göra lite mat här, och försöka varva ner. vi tog en tidig kväll idag. kan nog behövas..
vi glömmer ju bort oss själva i allt det här. så blir vi tjuriga och då blir vi ledsna. inte så smart. men vi får försöka bättra oss.
och försöka prata.
vi är sämst på det.

kitty på tv, hon är fin <3
haha, det handlar om mens :P men kul att det finns ett slags bullen-program igen.
det är bra för kidsen!

imorgon blir det försäkringskassan igen. uh, längtar tills allt sånt tjafs är över.

och varför har ingen berättat för mig att det är fettisdagen idag? och varför har ingen köpt en semla till mig? inte ens min mamma :(( jag vill ha en amarant-semla. kommer aldrig få.

men nu ska jag hjälpa fredo i köket. tjarå.

P.S. har nån sett mina tofflor? D.S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback