jag har sån klåda, vad hjälper?

ALCOSANAL, ALCOSANAL!

såhär blir det när man umgås med fredrik.

igår var det en stor dag för våra tvillingar, och för oss :)
när vi kom dit så låg de inte i sin kuvös längre, de hade blivit flyttade till värmesäng, och de låg tillsammans! :D:D
vi blev ju något förvånade. hade ju inte hört något alls om att det var på g.
men där låg de, två små pluttepojkar tillsammans. så söta <3
jag satt bara och glodde på dem hela tiden.
sen åkte jag med min mami till tuna park. råkade shoppa lite.
min nya vårfärg blir nog cerise tror jag. köpte en sån tröja, samt en grå kofta och en tröjklänning grejs från gina.
jag var tvungen bara. har fett dåligt med kläder.
+ att man blir glad av att shoppa.
jag ska nog köpa en väska som jag såg också. den var faktiskt billig.
men iaf. jag köpte två presenter också. en till papi och en till fredrik.
sen åkte jag upp till sjukhuset igen, och då fick elvis komma upp och smaka på mig. haha
han snuttade faktiskt lite, men jag vet inte om det kom nåt. jag är sämst på tuttar och sånt. jag känner inte mina bröst, vet inte vad de håller på med..
men det kittlades iaf, och han såg väldigt förvånad åt när han låg där. men det var jättemysigt.
men han låg nog inte så bra för hans nåtsomjagintekanstava till låg inte så högt så efter ett tag fick han flytta tillbaks till brorsan i sängen, och där mådde han kanon :)
det är jättekul att se dem tillsammans. de är söta som svin!
och nu märks det att det börjar gå framåt.
vi kanske får hem dem nångång trots allt? ;)

arton.
jag skulle behöva ringa till försäkringskassan.
skämmigt, jag vet inte vad jag ska säga.
jag får kolla.

jag kommer komma in jättesent idag också, men det får bli så.
håller på o tvättar en maskin nu, sen måste jag städa lite.
det ser förjävligt ut. gubbe!
och så var det ju det här med maten också..
aaah
skit. jag hittar väl nåt.
fantastiskt. wish att jag hade egen bil iaf.
blir väl buss idag. det går ju fort.
och så kommer alla sköterskorna hata mig och tycka att jag är en sämst mami.
men vi är fan dom som är där mest, i våran sal.
vi får alltid konstiga människor i våran sal förresten :/ alla snälla flyttar :(
och det är en jätteläskig burka-dam på avdelningen. jag blir jätterädd så fort jag ser henne, vill bara gråta. ärligt!
hon har såndär burka där man bara ser ögonen. skitäcklig!
varför vill man ha sån?
stackars hennes barn, lär ju bli skiträdd.
:(
men hon är säkert snäll. kanske.
jag vet ju inte om man får prata med henne ens. haha

what to wear idag? jag vill ha nya kläder ju :)

är det onsdag idag?
hoppas, för då är fredrik ledig imorgon :)

vet ni? jag tror att jag börjar må lite bättre, när det gäller barnen. börjar bli en happy mum. för de är duktiga.
hoppas jag. men just nu känns det så.
sen känner man sig ju allmänt värdelös och äcklig, men det är ju problem som jag och fredrik har, eller mest jag. eftersom det är jag som är störd.
haha, vet inte ens vad jag talar om.
ska kila nu.
hejdå!

Kommentarer
Postat av: Mizuki

Åh, värmesäng, amning och syskongos! :D Snacka om framsteg! Vad roligt att höra. :D

10 bodies låter lite lite till två, men 10 byxor låter perfekt. Jag har 5 par byxor åt Bä tror jag, men typ 10-15 bodies i 50-56. Vet inte om det är helt nödvändigt men Y var en kräkbebis så jag vågar inte chansa.
Får se vad jag hittar på. :)

Kram

Postat av: jessica

ja, man märker ju att dom mår bättre och bättre. Dom får säkert komma hem snart :)

2008-02-27 @ 11:48:58
URL: http://hishka.blogg.se
Postat av: Sara

Åhh, vad roligt att höra att det går framåt!

2008-02-27 @ 12:38:54
URL: http://jade.bloggspace.se
Postat av: Mizuki

Oj, det har jag inte ens funderat på.. Får jag återkomma? ;)

Åh, passar den bra? Mätte våran tvättmaskin (har för mig att den var 63x48) men tror inte att någon skötdyna passar. Har funderat på att bara ha handdukar under, en dubbelvikt handduk är förhoppningsvis mjukt nog.. Men letar fortfarande skötbädd.

Bodies är så roligt att köpa. :D Speciellt i de små storlekarna.

2008-02-27 @ 13:53:49
URL: http://skywalkermizuki.blogg.se
Postat av: sweedy

Ååh, vad skönt Haniki (: :*

2008-02-27 @ 14:52:34
URL: http://sashapr.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback